افشاگری شبانه سعادتمند ؛ از ماجرای استراماچونی تا اتهامات هواداران به باشگاه


افشاگری شبانه سعادتمند ؛ از ماجرای استراماچونی تا اتهامات هواداران به باشگاه

مدیر عامل استقلال در خصوص مسائل اخیر این باشگاه طی چند بخش با هواداران این تیم صحبت کرد. نوشته افشاگری شبانه سعادتمند ؛ از ماجرای استراماچونی تا اتهامات هواداران به باشگاه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری شبانه سعادتمند ؛ از ماجرای استراماچونی تا اتهامات هواداران به باشگاه

احمد سعادتمند : کسانی که می گویند ما در خصوص استراماچونی کاری نکردیم ، هدف دیگری دارند
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۰:۰۴
افشاگری شبانه سعادتمند ؛ از ماجرای استراماچونی تا اتهامات هواداران به باشگاه

مدیر عامل استقلال در خصوص مسائل اخیر این باشگاه طی چند بخش با هواداران این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمتد مدیرعامل استقلال همانطور که ساعاتی پیش مطرح شده بود صحبت های زیادی را در خصوص موارد مختلف انجام داد که به شرح زیر است.

عرض سلام و ادب محضر هواداران عزیز

امروزهفتم مهرماه، مصادف با دهم صفر روز شهدای دفاع مقدس و سرداران رشید اسلام و وطن، از جمله شهید فلاحی،شهید نامجو، شهید فکور، شهید کلاهدوزو جهان آرا و یاد و خاطره آتش نشانان غیور کشوررا گرامی میداریم که جانشان را برای حفظ جان و مال مردم این کشور گذاشتند.

تلاشم این است که در ماه صفر جز صداقت و راستی هیچ صحبتی را به زبان نیاورم، صحبت هایم را در چند بخش تقدیم شما عزیزان مهربان می کنم و امیدوارم شما هواداران عزیز از ما راضی باشید.

موضوع اول موضوع آقای آندرا استراماچونی است:

مدتی است که همه عزیزان اعلام می کنند چرا مدیرعامل استقلال صحبتی نمی کند و امروز صلاح در این دانستم که مستدل و مستند به شما عزیزان بگویم چرا که همیشه گفته ام قرار است که ما با شما صادق باشیم و اصولا من نمی توانم دروغ بگویم و در ذات بنده و در شأن خانوادگی ام نمی بینم که خدای نکرده دروغی خدمت عزیزان بگویم.

البته خیلی‌ها اصرار دارند که بگویند ما درخصوص استراماچونی اقدامی نکردیم و بر روی حرف خودشان هم بسیار اصرار دارند چون به دنبال اهداف خاص دیگری هستند، اما جا دارد که من اعلام بکنم ما نه به قطر رفتیم نه به ترکیه رفتیم و مستقیماً وارد خاک ایتالیا شدیم. در این شرایط کرونایی که بسیار سخت بود و با مجوز وزارت امور خارجه ایتالیا و بر اساس مصوبه هیئت مدیره برای گرفتن تخفیف که مستند همه آنها را نشان می دهم که در واقع هواداران بدانند چه اتفاقاتی در خصوص استراماچونی افتاده است.

اقدامات ما برای سفر از سه ماه پیش صورت گرفت شاید و بر اساس مصوبه هیئت مدیره بود. در آن زمان نه بحث بازی ما با سپاهان و نه تاریخ دربی تعیین شده بود. ضمن اینکه اعتقادمان این بود که باید برویم و یک پرونده بزرگ را در ایتالیا در قالب تعامل و تقسطو یا اقاله ورود پیدا کنیم.

ادامه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان