نقل و انتقالات منچستریونایتد | از احتمال ماندن اسمالینگ تا وضعیت جذب الکس تلس و جیدون سانچو


نقل و انتقالات منچستریونایتد | از احتمال ماندن اسمالینگ تا وضعیت جذب الکس تلس و جیدون سانچو

شاهد هفته سرنوشت سازی برای شیاطین سرخ در زمینه نقل و انتقالات خواهیم بود. 

منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی تنها موفق به جذب دونی فن ده بیک شده است و اکنون اهداف آن ها در نقل و انتقالات، جذب جیدون سانچو و الکس تلس است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sam Pilger، منچستریونایتد طی روزهای باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب الکس تلس از پورتو و جیدون سانچو از دورتموند خواهد بود. شیاطین سرخ در هفته جاری پیشنهاد جدیدی به دورتموند برای جذب سانچو ارائه خواهند کرد اما ارزش پیشنهاد آن ها 108 میلیون پوند (مبلغ درخواستی دورتموند در طول تابستان جاری) نخواهد بود. پیشنهاد منچستریونایتد می تواند پایین تر از مبلغ مورد انتظار زنبورها باشد. همچنین منچستریونایتد به جذب الکس تلس، مدافع چپ پورتو نیز علاقه مند است اما سران این باشگاه خواهان پرداخت 18 میلیون پوند برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، نیستند و می خواهند با پرداخت 12 میلیون پوند او را جذب کنند. مذاکرات دو طرف همچنان ادامه دارد.

منچستریونایتد همچنان به جذب دایوت اوپامکانو علاقه دارد

منچستریونایتد به جذب دایوت اوپامکانو، مدافع میانی لایپزیش علاقه مند است. اوپامکانو در تابستان جاری قرارداد خود را با باشگاه لایپزیش تمدید کرد و بسیار بعید به نظر می رسد که شیاطین سرخ طی هفته جاری برای جذب این مدافع فرانسوی اقدام کنند. اخیرا اوپامکانو مذاکرات خود را با برخی باشگاه ها را تائید کرده بود اما او علاقه ای به ترک لایپزیش در فصل جاری ندارد.

منچستریونایتد استفاده از مدافعان جوان خود را به جذب یک مدافع میانی جدید ترجیح می دهد

در صورتی که منچستریونایتد و آاس رم با یکدیگر بر سر انتقال دائمی کریس اسمالینگ به توافق نرسند، این مدافع انگلیسی در منچستریونایتد خواهد ماند و این احتمال وجود دارد که مجددا به ترکیب اصلی این تیم بازگردد. همچنین منچستریونایتد در نظر دارد تا اریک بایی حضور بیشتر در بازی های این تیم داشته باشد و آن ها خواستار حضور اکسل توانزبه و تدن منگی در ترکیب اصلی خود هستند و استفاده از مدافعان جوان خود را به جذب یک مدافع میانی جدید ترجیح می دهند.

همچنین بخوانید:

منچستریونایتد در هفته جاری با پیشنهادی جدید برای جذب جیدون سانچو اقدام خواهد کرد

منچستریونایتد به دنبال جذب الکس تلس با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو

ریو فردیناند: من دوست دارم جیدون سانچو به منچستریونایتد بیاید اما آیا او می تواند مشکلات اساسی تیم را حل کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان