سه پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح شد


سه پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر- ایرنا- در دومین روز از هفته گردشگری سه پروژه گردشگری شامل 2 دفتر خدمات مسافرتی و یک باب هتل با 329 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر روز دوشنبه در این آئین گفت: ۲ دفتر خدمات مسافرتی در بوشهر با ۹ میلیارد تومان اعتبار با همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

محمد حسین ارسطو زاده اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری اشتغال زایی را به دنبال دارد در همین راستا با راه اندازی این دفترهای خدمات مسافرتی ۶ فرصت شغلی مستقیم در این بخش فراهم شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این استان فعال است که با فعالیت این دفاتر برای ۱۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۱۱۷ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.

ارسطوزاده اضافه کرد: هتل دریاکنار در بافت تاریخی شهر بوشهر قرار دارد و بر اساس معماری بافت قدیم طراحی و با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: هتل دریا کنار با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت بوده و با بهره برداری از این پروژه به ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های گردشگری استان اضافه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با افتتاح این هتل به طور مستقیم برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

ارسطو زاده یادآور شد: در زمان حاضر۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان بوشهر فعال هستند و در مجموع هتلینگ استان بوشهر یک هزار و ۵۳۷ تخت در قالب ۶۸۳ اتاق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان