178 فروند شناور صیادی متخلف در آب های هرمزگان توقیف شد


178 فروند شناور صیادی متخلف در آب های هرمزگان توقیف شد

بندرعباس-ایرنا- فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: 178 فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در نیمه دوم در آب های استان توقیف شد.

سرهنگ محمدحسن آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این شناورها به علت تخلف در رعایت نکردن محدوده صیدگاه به کمیسیون رسیدگی تخلفات صیادی معرفی شدند.
وی بیان داشت: همچنین در این مدت، یک هزار و ۳۸۵ طاقه تور منوفلامنت، ۴۸ دستگاه تور ترال قایق و ۵۵ جفت تخته ترال کشف شده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱۱ تن انواع آبزیان صید شده غیرمجاز در آب های استان کشف شد.
سرهنگ آزادی اظهار داشت: هرمزگان با ۳۹مرکز تخلیه صید، برخورداری از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی و ۳۲هزار صیاد فعالیت های گسترده ای را برای حفاظت از منافع صیادان و ذخایر آبزیان برعهده دارد.
وی تصریح کرد: شماره تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت اخبار و اطلاعات در راستای تخلفات صید و صیادی اختصاص داده شده است.
استان هرمزگان با ۲۲ بندر صیادی و صید سالانه افزون بر ۲۷۰ هزار تن انواع آبزی، ۳۰ درصد بنادر صیادی و ۳۶ درصد صید انواع آبزیان کشور را به خود اختصاص داده است که این آمارها نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !