178 فروند شناور صیادی متخلف در آب های هرمزگان توقیف شد


178 فروند شناور صیادی متخلف در آب های هرمزگان توقیف شد

بندرعباس-ایرنا- فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: 178 فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در نیمه دوم در آب های استان توقیف شد.

سرهنگ محمدحسن آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این شناورها به علت تخلف در رعایت نکردن محدوده صیدگاه به کمیسیون رسیدگی تخلفات صیادی معرفی شدند.
وی بیان داشت: همچنین در این مدت، یک هزار و ۳۸۵ طاقه تور منوفلامنت، ۴۸ دستگاه تور ترال قایق و ۵۵ جفت تخته ترال کشف شده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱۱ تن انواع آبزیان صید شده غیرمجاز در آب های استان کشف شد.
سرهنگ آزادی اظهار داشت: هرمزگان با ۳۹مرکز تخلیه صید، برخورداری از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی و ۳۲هزار صیاد فعالیت های گسترده ای را برای حفاظت از منافع صیادان و ذخایر آبزیان برعهده دارد.
وی تصریح کرد: شماره تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت اخبار و اطلاعات در راستای تخلفات صید و صیادی اختصاص داده شده است.
استان هرمزگان با ۲۲ بندر صیادی و صید سالانه افزون بر ۲۷۰ هزار تن انواع آبزی، ۳۰ درصد بنادر صیادی و ۳۶ درصد صید انواع آبزیان کشور را به خود اختصاص داده است که این آمارها نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت