62 قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و جانبازان قصرشیرین واگذار شد


62 قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و جانبازان قصرشیرین واگذار شد

قصرشیرین- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: 62 قطعه زمین در این شهرستان برای تامین مسکن 124 خانواده معظم شهدا و جانبازان واجد شرایط واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز دوشنبه در جلسه ستاد مسکن قصرشیرین در محل فرمانداری افزود: واگذاری این زمین ها براساس تفاهمنامه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا است.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی مرتبط خواست تسریع لازم در واگذاری زمین به خانوادهای مشمول را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه با اشاره به پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر قصرشیرین، گفت: در مرحله اول پروژه مسکن مهر ۱۲۰ خانوار ساکن شدند و بقیه واحدها نیز در حال تحویل به متقاضیان است.

رضایی گفت: مرحله دوم مسکن مهر نیز با ۱۴۰ واحد با پیشرفت ۸۵ درصدی در دست ساخت است و از مرحله دوم این پروژه تاکنون ۵۰ واحد آن تکمیل شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۳۷۰ تن در سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: شرایط ۱۲۱ نفر احراز شده و این افراد مشمول استفاده از مزایای این طرح شده اند که تاکنون ۲۹ نفر آن ها نیز افتتاح حساب کرده اند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی