اورژانس هرمزگان 41 نفر نیرو جذب می کند


اورژانس هرمزگان 41 نفر نیرو جذب می کند

بندرعباس- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز در اورژانس استان، 41 نفر نیروی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی از طریق برگزاری آزمون جذب می شود.

دکتر حسین قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جذب نیروها در قالب خرید خدمت و به صورت شرکتی برای خدمت در پایگاه های اورژانس بندرعباس، میناب، بندرلنگه، بستک، بشاگرد، پارسیان و بندرخمیر صورت می گیرد.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون تا ۸ مهر ماه فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را که در سایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام شده به امور اداری این دانشگاه تحویل دهند.

قاسمی خاطرنشان کرد: مردادماه امسال با موافقت سازمان اورژانس کشور، مجوز جذب ۱۵۰ نفر نیرو در اورژانس هرمزگان صادر شد که هم اکنون مقدمات جذب ۴۱ نفر نیرو با برگزاری آزمون فراهم شده و به زودی این نفرات به کادر اورژانس استان اضافه خواهند شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: هرمزگان دارای ۵۷ پایگاه جاده ای و روستایی، ۲۰ پایگاه شهری، ۲ پایگاه دریایی و یک پایگاه هوایی می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد