حمید لولایی شخصیت اصلی سریال ویلا شد/ بی‌همگان تلویزیون جلوی دوربین نرفت!


حمید لولایی شخصیت اصلی سریال  ویلا  شد/  بی‌همگان  تلویزیون جلوی دوربین نرفت!

سریال تلویزیونی ویلا مهران مهام در حالی آغاز شده و بازیگرانش یکی پس از دیگری انتخاب می‌شوند که هنوز بی‌همگان در نوبت تولید باقی مانده و به تعبیر تهیه‌کننده، فیلمنامه‌اش برای بار سوم و چهارم بازنویسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها سریال تلویزیونی "ویلا" مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است در اواخر مهرماه جلوی دوربین برود. مهران مهام به عنوان تهیه‌کننده سریال در توضیحات بیشتر به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: "ویلا" اواخر مهرماه در شمال کلید خواهد خورد. البته لوکیشن‌ها و ماجراهایی در تهران داریم اما هیچ‌وقت در کارهای دیگر هم از ابتدای فیلمنامه کار را شروع نکردیم.

حمید لولایی شخصیت اصلی سریال "ویلا" شد/ "بی‌همگان" تلویزیون جلوی دوربین نرفت!

وی افزود: فیلمنامه را به دو دلیل از ابتدا شروع نمی‌کنم چون همیشه به این نکته فکر کرده‌ام شخصیت‌ها و کاراکترها از اواسطِ داستان زودتر روابط‌شان شکل می‌گیرد و از طرفی هرچه زودتر به شمال برویم بهتر است و به سرما نمی‌خوریم. گروه سه ماه و نیم در شمال خواهند بود و سپس به تهران می‌آییم و روزهای پایانی تصویربرداری سپری می‌شود.

مهام درباره زمان پخش سریال "ویلا" تأکید کرد: این سریال تلویزیونی تا پایان سال به آنتن شبکه سه سیما خواهد رسید. کاری که کمدی رئال است، مشکلات اقتصادی آدم‌هایی را نشان می‌دهد که در لحظه زندگی می‌کنند. نمونه‌هایی از این شخصیت‌ها در جامعه ما وجود دارند که از ترس فردایشان با گرفتاری و مشقت زندگی می‌کنند.

* پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که بعد از مرجانه گلچین، بازیگران دیگری انتخاب شده‌اند. حمید لولایی شخصیت اصلی داستان "ویلا" خواهد بود و در این لیست نام‌های دیگری همچون هدایت هاشمی و علی صبوری هم دیده می‌شود. البته قرار است بازیگران دیگری هم به گروه اضافه شوند که احتمالاً به هنگام شروعِ تولید، جزئیات دیگر رسانه‌ای می‌شود.

سریال "ویلا" به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای شبکه سه سیما تولید خواهد شد. طرح اولیه این سریال درباره کارمندی بود که برای تعطیلات نوروز به شمال کشور می‌رود و در آنجا وارد ماجراهایی می‌شود.

"بی‌همگان" سریالِ بلاتکلیف در تلویزیون

یکی از سریال‌هایی که در نوبتِ تولید قرار دارد، "بی‌همگان" است که هنوز خبری از تولید نیست. چرا که مهران مهام در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره کرد که فیلمنامه به بازنویسی سوم و چهارم رسیده و امیدوارم بتوانم بعد از به سرانجام رسیدن سریال "ویلا"، تولید این کار را آغاز کنیم.

وی تأکید کرد: سریال "بی‌همگان" 50 قسمتی است و برای شبکه 3 سیما تولید خواهد شد. این مجموعه، درام عاشقانه و اجتماعی است و اگر با اقبال عمومی مواجه شود، فصل دوم آن را هم تولید خواهیم کرد.

سریال "بی همگان" ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به موضوع ازدواج دختر و پسرها می‌پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دخترها و پسرها است. در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار است که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است.

با اینکه مدت طولانی از مرحله نگارش این سریال می‌گذرد و حتی یک بار برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان آن انتخاب شد، اما هنوز گزینه قطعی برای کارگردانی این سریال مشخص نیست.

مهران مهام پیش از این سریال‌های «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «نرگس»، «کارآگاهان»، «روزای بد بدر»،، «دردسرهای عظیم 1 و 2» را برای تلویزیون تهیه کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در