کسب بیش از 90 رتبه سه رقمی کنکور در شهرستان بیرجند


کسب بیش از 90 رتبه سه رقمی کنکور در شهرستان بیرجند

بیرجند - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: دانش‌آموزان شهرستان بیرجند در آزمون سراسری سال 99 بیش از 90 رتبه زیر هزار را کسب کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش بیرجند، محمد حسین یکه خانی افزود: بدون شک این موفقیت‌ها ریشه در کار، تلاش و برنامه‌ریزی ۲ نهاد موثر آموزش و پرورش و خانواده دارد.

وی با اشاره به نقش مهم عوامل اجرایی و دبیران مدارس در کسب این موفقیت گفت: کسب بیش از ۹۰ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان مرهون تلاش‌های بی وقفه عوامل اجرایی و دبیران مدارس شهرستان و همچنین اولیای دانش‌آموزان بوده که جا دارد از تلاش‌های شبانه‌روزی همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند به پراکندگی این رتبه‌ها بین مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: رتبه‌های دورقمی توسط دانش‌آموزان ۱۴ آموزشگاه به دست آمده که نشان دهنده برنامه‌ریزی صحیح و توزیع عادلانه دبیران در میان مدارس است.

وی اظهار داشت: انتخاب رشته یکی از مهمترین مراحل زندگی دانش‌آموزان است که باید با استفاده از مشاوره های خوب و تخصصی بهترین انتخاب را داشته باشند و رتبه برتر کنکور خود را تکمیل کنند.

همچنین ۲ دانش‌آموز خراسان جنوبی در آزمون سراسری ۹۹ رتبه‌های تک رقمی را به دست آوردند.

«محمد مولوی سرند» از شهرستان فردوس رتبه هفتم گروه علوم ریاضی و فنی و «فاطمه برات نژاد» از شهرستان قاینات رتبه هفتم گروه علوم انسانی را به خود اختصاص دادند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !