فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم


فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

رکنا: فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز رسیدگی کردن به تمام مسئولیت هایی که به دوش دارید تقریبا غیر ممکن است، ولی گذراندن وقتتان با نگرانی در مورد آنها نتیجه چندان رضایت بخشی نخواهد داشت. اگر دست از سرزنش کردن خودتان برداشته و با آرامش به کارهایتان برسید همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. توجه خود را روی وظایفتان متمرکز کنید و مهار ذهن مضطرب خود را در دست بگیرید. اگر مسئولیت هایی که به عهده دارید را با منطق و برنامه ریزی بپذیرید شانس موفقیتتان بیشتر خواهد بود. اگر کارهایتان را درست و با برنامه ریزی انجام دهید بعد از ساعت کاریتان وقت کافی برای گذراندن ساعاتی لذت بخش همراه با نیمه دیگر خود نیز خواهید داشت.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد در محیط کار پیشنهادی به شما می شود که نگاهتان را به زندگی تغییر داده و شما را خوش بین تر از همیشه می کند. در آمد شما نیز از این طریق افزایش می یابد. تغییر ساده نیست، اگر برای مسیری که انتخاب کرده اید نگران هستید، دوستان خود را فراموش نکنید، آنها می توانند حامیان بزرگی برای شما باشند. شریک زندگی تان به فکر ایجاد تغییری در زندگی است، حتی اگر ایده او برای شما مسخره به نظر آمد، به او نخندید و بگذارید آزادانه کاری را که به آن علاقه دارد، انجام دهد. اگر او را آزاد بگذارید، علاقه او به شما نیز بیشتر خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار احتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکست خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما می گوید ارتباط با یکی از دوستان یا حتی عشق زندگی تان شما را به حال و آینده امیدوار کرده است طوری که ایده های مثبتی به ذهن تان رسیده که می خواهید در ماههای آتی اجرایشان کنید. سعی کنید ایده هایتان را جایی بنویسید تا فراموش نشوند. شما تا به حال صبر زیادی کرده اید و حال زمان ابراز وجود است. حتما حرف های زیادی برای معشوقه تان دارید، پس بهتر است صادقانه تمام آنها را بیان کنید. اگر آسان بگیرید، همه چیز برایتان آسان می شود.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که امروز به فکر تعمیر وسایل خانه یا تغییر دکوراسیون هستید. تا می توانید وسایل قدیمی، کهنه و بی مصرف را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید باز کنید. این گونه خانه شما زیباتر از قبل خواهد شد. اگر تنهایی از پس کارها بر نمی آیید، از دوستان تان کمک بگیرید. شما عاشق پیشرفت هستید و دوست دارید در تمام جنبه های زندگی حتی رابطه عاطفی، هر روز یک قدم به جلو بگذارید. اگر چه شریک زندگی شما کمی نگران است اما با جسارتی که دارید حتما موفق خواهید شد. به حرف ها و سوال های دیگران نیز اهمیتی ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 7 مهر + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد ماه در دوازدهمین خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...