نتیجه بازی‌های روز دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور مشخص شدند


نتیجه بازی‌های روز دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور مشخص شدند

بندرعباس- ایرنا- رقابت‌های روز دوم گروه ششم‌ لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان پیگیری شد و در پایان نتیجه‌ بازی‌ تیم‌های شرکت کننده مشخص شدند.

مرحله نخست مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه ششم که از یکشنبه شب به میزبانی باشگاه آیندگان هرمزگان آغاز شده ، در روز دوم این مسابقه و در بازی نخست تیم چابک شیراز سه بر یک مس رفسنجان را شکست داد.
تیم شیرازی با این برد به دومین پیروزی خود دست یافت و در جدول رده بندی گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور ۶ امتیازی شد.
همچنین در دومین بازی روز دوم تیم‌های درسا لارستان و کوروش کبیر زابل با هم دیدار کردند که این بازی در پایان با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم درسا لارستان به پایان رسید.
در سومین بازی روز دوم هم شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان هرمزگان که میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور است به مصاف ایثار جیرفت رفت.
در وقت نخست این بازی ۲ تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند. در وقت دوم تیم آیندگان که نتوانست قفل دروازه ایثار را باز کند با ۶ گل به برتری رسید.
در پایان تیم آیندگان هرمزگان ۶ بر ۲ بازی را به سود خود پایان داد تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در پایان روز دوم به صدر جدول رده بندی گروه دوم دست یابد.
آیندگان در سومین روز این بازی‌ها فردا دوشنبه در سالن فجر به مصاف تیم چابک شیراز خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، رقابت‌ها گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور از بعد از ظهر روز شنبه به میزبانی تیم آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شد.
در این دوره از رقابت‌ها ۶ تیم آیندگان هرمزگان، کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان به مدت پنج روز باهم به رقابت می‌پردازند.
۱۲ تیم حاضر در مرحله دوم مسابقه در ۲ گروه ۶ تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ یک فوتسال کشور در فصل جدید صعود خواهند کرد.
این مسابقه به صورت مجتمع برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.
در این پیکارها تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقه با تیم‌های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر