روان سازی ترافیک شیراز با افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)»


روان سازی ترافیک شیراز با افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)»

مرادی گفت: افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز، نقش موثری در تسهیل دسترسی مردم به ضلع شمالی میدان «امام حسین(ع)» و میدان «آزادی» و ادارات اطراف میدان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن مرادی»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در مراسم افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز، فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل قطار شهری شیراز افزود: این ایستگاه طی 10 سال آینده توسعه خواهد یافت و به روزترین ایستگاه مترو می شود که مرز تبانی 2 ایستگاه نیز است.

وی اضافه کرد: ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز بیش از 30 هزار متر مربع مساحت دارد و در سال 97 فاز یک آن افتتاح شد و امروز فاز 2 آن با مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع و هزینه ای بیش از 250 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مرادی با اشاره به افزایش هزینه ها در تجهیز ایستگاه ها بیان کرد: اجرای چهار پله برقی در این ایستگاه بیش از هشت میلیارد تومان هزینه برده است.

وی ادامه داد: محوطه سازی انجام شده در روان سازی ترافیک ضلع شرقی میدان «امام حسین (ع)» و ترافیک خیابان «زند» به میدان «آزادی» موثر است.

مرادی با تقدیر از کارگران، مهندسان و مدیران در اجرای این پروژه شهری گفت: حمایت استاندار فارس و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای پیشرفت این طرح نقش موثری داشته است.

وی از اقدامات انجام شده در سایر ایستگاه های خط 2 قطار شهری یراز خبر داد و بیان کرد: کار سازه ایستگاه «معالی آباد» در حال اتمام و ورود به مرحله تاسیسات است.

مرادی ادامه داد: 2 هزار متر ریل گذاری در خط 2 انجام شده و ادامه دارد و امیدواریم حمایت های استاندار فارس و شهردار شیراز در این حوزه مانند قبل تداوم داشته باشد.

وی با تبریک به مردم شیراز برای افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز گفت: آغاز به کار این ایستگاه، نقش موثری در تسهیل دسترسی مردم به ضلع شمالی میدان «امام حسین(ع)» و میدان «آزادی» و ادارات اطراف میدان دارد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم