امروز میدان جنگ به عرصه خدمت به مردم تبدیل شده است


امروز میدان جنگ به عرصه خدمت به مردم تبدیل شده است

بیکی گفت: امروز میدان جنگ به میدان خدمت، پاسخگویی و دفاع از مرزها تبدیل شده است و باید برای پیشبرد کشور همه مسئولان و مردم مشارکت و همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» پیش از ظهر امروز (۶ مهر) در یادواره شهدای فرمانداری شهرستان نهبندان، اظهار کرد: وظیفه یکایک مسئولان گام برداشتن در راستای ارزش های دفاع مقدس است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در جبهه خدمت به مردم، انتقال پیام دفاع مقدس به نسل های آینده با الگو گرفتن از این مقوله برای پیشبرد کشور مهم و ضروری است، گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، فرصت مغتنمی بود که در عین محدودیت ها و کمبودهای فراوان در آموزش های نظامی، جنگ افزارها و تجهیزات نظامی ایران، پیروزی محقق شد.

بیکی در ادامه معنویت، اخلاص، فداکاری، شهامت، رشادت و در صحنه بودن همه آحاد جامعه را رمز پیروزی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این الگوی اتحاد و همدلی هم اکنون باید مدنظر همه آحاد جامعه باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که برای جنگ های غیرفیزیکی که امروز بر ما تحمیل می شود، باید وحدت داشت، بیان کرد: امروز علیه کشور ما جنگی نظامی اتفاق نخواهد افتاد ولی دشمن جنگ اقتصادی و جنگ نفوذ را ایجاد می کند تا به اهداف خود برسد.

بیکی با بیان اینکه بسیاری از سختی هایی که امروز بر کشور ما تحمیل می شود به خاطر این است که مسیر و راه ما با دشمن یکی نیست، افزود: مسیر غرب این است که تمام کشورها را در ید اختیار خود داشته باشند، و انتظار دارند که ایران هم در مسیر آن ها حرکت و ادعایی نداشته باشد، ولی در چهل و یکمین سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر ارزش های انقلاب و آرمان های انقلاب تاکید شده است.

فرماندار نهبندان تصریج کرد: نظام و انقلاب اسلامی مسیر روشنی را طی می کند و حمایت خانواده ها در هشت سال دفاع مقدس از رزمندگان خود، نمود عینی ایثار و فداکاری بود؛ چرا که کمک های ارسالی خانواده ها به مناطق جنگی بعضا بیش از داشته های آنها بود.

بیکی با اشاره به از خودگذشتگی خانواده های رزمندگان و همه آحاد مردم در دفاع از ارزش های اسلامی، گفت: امروز هم اگر می خواهیم به پیروزی و استقلال برسیم باید هر فردی در هر مسئولیت اجتماعی، سازمانی و غیره تلاش کرده و از دفاع مقدس درس گرفته و در راه شهدا حرکت کند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون تمام دنیا برای شکست ما تلاش می کنند، افزود: امروز وظیفه ما دفاع از ایران است چرا که سنگرهای جنگ و میدان های نبرد عوض شده و میدان جنگ به میدان خدمت، پاسخگوی و دفاع از مرزها و کار خدماتی تبدیل شده است، لذا باید برای پیشبرد کشور همه مسئولان و مردم با هم کمک کننده باشند.

فرماندار بیان کرد: وقتی که همه دنیا بر علیه ما بسیج شده اند، ما هم باید برای دفاع و مقابله با آنها با هم متحد شویم.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است