وزیر پیشنهادی صمت به سوالات نمایندگان پاسخ گفت


وزیر پیشنهادی صمت به سوالات نمایندگان پاسخ گفت

وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی شرکت کرد و به سوالات نمایندگان پاسخ گفت.

خبرگزاری مهر: وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت کرد و به سوالات نمایندگان پاسخ گفت.

علیرضا رزم حسینی در پاسخ به سوال کمیسیون درباره ناهماهنگی بین بانک مرکزی و وزارت صمت و تأثیر آن بر تولید و سرمایه گذاری در کشور گفت: هماهنگی حداکثری بین وزارتخانه‌های صمت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی یک ضرورت جدی و قطعی است و در صورت ایجاد هماهنگی می‌توانیم چشم انداز روشنی پیش رو داشته باشیم.

وزیر پیشنهای صمت تاکید کرد که این هماهنگی با کمک و حمایت مجلس ممکن است و وزارت صمت آماده است تا گام‌های نخست در این مسئله مهم را بردارد.

رزم حسینی همچنین در خصوص قوانین مزاحم تولید گفت: نتایج بررسی‌های ۷ ساله ما در این حوزه آماده است و این گزارش را روز سه شنبه به کمیسیون ارائه خواهد داد.

سیدشمس الدین حسینی در جمع بندی این نشست گفت امیدواریم با اخذ رأی اعتماد از مجلس نخستین اقدام مشترک وزارت صمت با کمیسیون رونق تولید، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا