نخستین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی پزشکی در هرمزگان افتتاح شد


نخستین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی پزشکی در هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افتتاح نخستین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی پزشکی در بندرعباس مرکز استان خبر داد.

دکتر عبدالله غریب زاده یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این آزمایشگاه زیرنظر متخصص ویروس شناسی بالینی فعالیت می کند و در آن تمامی آزمایش های تخصصی ویروس شناسی مانند کرونا، آنفلوانزا، هپاتیت، پاپیلوما و دیگر موارد با تعرفه دولتی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه در مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی ، جنب مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس واقع شده است.

غریب زاده تصریح کرد: پذیرش و نوبت دهی برای نمونه‌گیری در این آزمایشگاه، به صورت تلفنی انجام می شود و امکان جواب دهی در سریع ترین زمان ممکن نیز فراهم می باشد.

این مقام مسوول ابراز داشت: مردم هرمزگان می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۹۲۰۲۱۵۹۰۰ و یا پایگاه اینترنتی به نشانی www.bndvirolab.ir نسبت به دریافت نوبت یا اخذ مشاوره اقدام کنند.

کرونا در هرمزگان همچنان قربانی می گیرد

دکتر غریب زاده در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان گفت: تا روز گذشته پنجم مهرماه 768 نفر در استان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۵۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت