از دبل گوچی و سردار تا پاس گل جهانبخش مقابل یونایتد ؛ عملکرد لژیونر ها در چند روز گذشته


از دبل گوچی و سردار تا پاس گل جهانبخش مقابل یونایتد ؛ عملکرد لژیونر ها در چند روز گذشته

در سه روز اخیر لژیونر های ایرانی در لیگ های مختلف برای تیم هایشان بازی کردند که عملکرد آن ها را در مطلب زیر بررسی خواهیم کرد. نوشته از دبل گوچی و سردار تا پاس گل جهانبخش مقابل یونایتد ؛ عملکرد لژیونر ها در چند روز گذشته اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

از دبل گوچی و سردار تا پاس گل جهانبخش مقابل یونایتد ؛ عملکرد لژیونر ها در چند روز گذشته

عملکرد لژیونرهای ایرانی حاضر در خارج کشور در سه روز گذشته
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷
از دبل گوچی و سردار تا پاس گل جهانبخش مقابل یونایتد ؛ عملکرد لژیونر ها در چند روز گذشته

در سه روز اخیر لژیونر های ایرانی در لیگ های مختلف برای تیم هایشان بازی کردند که عملکرد آن ها را در مطلب زیر بررسی خواهیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در سه روز اخیر لژیونر های ایرانی در لیگ های مختلف برای تیم هایشان بازی کردند که عملکرد آن ها را در مطلب زیر بررسی خواهیم کرد ؛

علی قلی زاده و کاوه رضایی :

تیم شارلروا بلژیک در مرحله مقدماتی لیگ اروپا پنجشنبه شب به مصاف تیم پارتیزان بلگراد رفت و این تیم را در وقت اضافه دو بر یک شکست داد. علی قلی زاده ۱۱۱ دقیقه و کاوه رضایی ۱۱۷ دقیقه برای تیمشان بازی کردند و کاوه گل دوم تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی به ثمر رساند.

مرتضی پورعلی گنجی :

تیم شنژن چین روز پنجشنبه به مصاف تیم دالیان رفت و موفق شد این تیم را سه بر یک شکست دهد . پورعلی گنجی در اولین بازی خود برای شنژن نود دقیقه بازی کرد و یک گل هم زد.

کریم انصاری فرد :

تیم آیک آتن در بازی های مقدماتی لیگ اروپا تیم سنت گالن را با یک گل شکست داد . کریم در این بازی ۶۹ دقیقه برای تیمش در پست وینگر چپ بازی کرد.

علی قربانی و آدام همتی :

تیم سومقاییت آذربایجان در هفته چهارم لیگ این کشور برابر تیم قره باغ به تساوی دو بر دو رسید همتی و قربانی هردو به طور فیکس برای سومقاییت بازی کردند و علی قربانی موفق شد گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند .علی قربانی در این چاار هفته چهار گل برای سومقاییت زده است.

امید ابراهیمی و مهرداد محمدی :

تیم های الاهلی قطر و العربی قطر در هفته چهارم لیگ قطر جمعه شب به مصاف هم رفتند که تیم العربی موفق شد الاهلی را با پنج گل شکست دهد .مهرداد محمدی در این بازی ۸۰ دقیقه برای العربی بازی کرد و گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند.امید ابراهیمی هم در این بازی نود دقیقه برای الاهلی بازی کرد.

علیرضا بیرانوند :

تیم فوتبال آنتورب در شبی که بیرانوند مثل بازی های قبلی نیمکت نشین بود ، با نتیجه سه بر یک تیم کورتریک را شکست داد.

شهریار مغانلو :

تیم سانتاکلارا پرتغال که به تازگی شهریار مغانلو را جذب کرده ، جمعه شب یک بر صفر تیم براگا را شکست داد.مغانلو در این بازی در لیست تیمش حضور نداشت.

علیرضا جهانبخش :

تیم برایتون در هفته سوم لیگ انگلیس شنبه میزبان تیم منچستر یونایتد بود و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. جهانبخش از دقیقه هفتاد وچهار وارد زمین شد و توانست در دقیقه نود و چهار پاس گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند.

رایان تفضلی :

تیم وایکام واندرز در لیگ چمپیونشیپ انگلیس دو بر صفر مغلوب تیم سوانسی شد . تفضلی در این بازی نود دقیقه برای تیمش بازی کرد.

دنیس اکرت :

تیم اینگولشتات در هفته دوم بوندسلیگا سه ، تیم هالشر را دو بر صفر شکست داد. در این بازی دنیس اکرت که شایعات زیادی در مورد پیوستنش به تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس و تراکتور به گوش می رسد ، به علت مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت.

صادق محرمی :

تیم دیناموزاگرب در چارچوب رقابت های جام حذفی کرواسی شنبه به مصاف تیم فردینادوف رفت و هفت بر یک این تیم را در هم کوبید . صادق محرمی در این بازی از دقیقه ۶۵ بازی رفت و موفق شد پاس گل ششم تیمش را بدهد.

سردار آزمون :

تیم زنیت روسیه در هفته هشتم لیگ روسیه به مصاف تیم اوفا رفت و این تیم را با شش گل بدرقه کرد . سردار در این بازی دو گل زد و در دقیقه هشتاد به علت مصدومیت شدید تعویض شد.

سامان قدوس :

تیم برنتفورد انگلیس که در چمپیونشیپ انگلیس برابر تیم میلوال به تساوی یک یک رسید. سامان قدوس که جدید ترین لژیونر ایرانی فوتبال انگلیس است در این بازی در لیست تیمش حضور نداشت‌.

رضا قوچان نژاد :

تیم زووله در هفته سوم لیگ هلند میزبان تیم اسپارتا روتردام بود و با چهار گل این تیم را شکست داد . قوچان نژاد در این بازی گل های اول و دوم تیمش را به ثمر رساند تا همچنان از بهترین لژیونر های ایرانی باشد.

یونس دلفی :

تیم گریتسا در هفته ششم لیگ کرواسی میهمان تیم اوسییک بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد . دلفی در این بازی در دقیقه هفتاد برای تیمش به بازی آمد و در دقیقه هشتاد وچهار پاس تنها گل تیمش را داد.

امیر عابدزاده :

در هفته دوم لیگ پرتغال تیم ماریتیمو که احتمالا فصل آینده دو لژیونر ایرانی را در ترکیب خود ببیند، دو بر یک تیم توندلا را شکست داد. امیر عابدزاده در این بازی دروازه بان فیکس تیمش بود و توانست پنج سیو را هم به نام خود ثبت کند.

میلاد محمدی :

تیم خنت در هفته هفتم لیگ بلژیک مقابل تیم اود هورلی با نتیجه سه بر دو شکست خورد . میلاد در این بازی نود دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

مهدی طارمی :

تیم فوتبال پورتو در هفته دوم لیگ پرتغال با پنج گل تیم بواویشتا را شکست داد . در این بازی مهدی طارمی از دقیقه هشتاد و پنج برای تیمش به میدان رفت.

در ادامه بازی های این هفته در سر تا سر دنیا ، روز یکشنبه مرتضی پورعلی گنجی به با شنژن به مصاف تیم جیانگسو می رود.شهاب زاهدی لژیونر آماده این روز های فوتبال ایران با المپیک دونتسک به مصاف تیم قدرتمند شاختار می رود. سامان نریمان جهان لژیونر ایرانی نفتچی به همراه تیمش به مصاف قبله آذربایجان می رود. تیم وایله بولد کلاب به همراه سعید عزت اللهی در لیگ دانمارک به مصاف کپنهاگن خواهد رفت و صدرنشین لیگ بلژیک یعنی شارلروا به همراه لژیونر های ایرانی اش به مصاف ماسکرون خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا