آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون


آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و او به دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر روسیه می‌رسد. نوشته آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

مصدومیت سردار آزمون به خیر گذشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۶
آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و او به دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر روسیه می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ شب گذشته در جریان برتری ۶ بر صفر تیمش مقابل اوفا دچار مصدومیت شد. سردار در بازی دیشب یکی از ستاره های تیمش بود اما مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کند.

سردار آزمون پس از ثبت دو گل و گرفتن یک پنالتی در بازی، در دقیقه ۸۰ به دلیل ناراحتی و آسیب دیدگی شدید از ناحیه پای چپ روی زمین افتاد و درنهایت سرمربی تیم چاره ای جز تعویض او پیدا نکرد. درباره وضعیت سردار گفته می‌شد مصدومیت او شدید است و ممکن است مدتی دور از میادین باشد اما بعد از معاینات پزشکی مشخص شد که او مشکل جدی ندارد.

آزمون از صبح امروز تمرینات فیزیوتراپی را روی پای مصدومش آغاز کرده و سپس با دوچرخه ثابت هوازی کار کرده است. او با نظر پزشکان به زودی آماده بازگشت می‌شود و مشکل خاصی ندارد.با این شرایط سردار می تواند زنیت را در مسابقه بعدی لیگ برتر روسیه همراهی کند و مصدومیت او کاملا به خیر گذشته است.

آخرین وضعیت مصدومیت خطرناک سردار آزمون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت