گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شود


گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شود

گجت نیوز گوشی ردمی نوت 10 5G به زودی با بهره‌گیری از چیپست میانرده اسنپدراگون 750G عرضه می‌شود. با سایر مشخصات فنی Redmi Note 10 5G آشنا شوید.  اردیبهشت بود که گوشی هوشمندی از ردمی با پشتیبانی از NSA و SA (همچنین LTE و اتصالات قدیمی‌تر) در TENAA دیده شد. در آن زمان گزارش‌های مبنی بر اینکه... نوشته گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G...

گوشی ردمی نوت ۱۰ ۵G به زودی با بهره‌گیری از چیپست میانرده اسنپدراگون ۷۵۰G عرضه می‌شود. با سایر مشخصات فنی Redmi Note 10 5G آشنا شوید.

اردیبهشت بود که گوشی هوشمندی از ردمی با پشتیبانی از NSA و SA (همچنین LTE و اتصالات قدیمی‌تر) در TENAA دیده شد. در آن زمان گزارش‌های مبنی بر اینکه دستگاه جدید، ردمی نوت ۱۰ ۵G است وجود داشت. اخیرا اعلام شد که گوشی ردمی نوت ۱۰ ۵G از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شود

گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شودطبق گزارشات، این گوشی به نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (نسبت ابعاد ۲۰:۹) استفاده می‌کند. با این حال، از زمانی که لیست TENAA منتشر شد، هیچ گزارشی دیگری در مورد ردمی نوت ۱۰ ۵G وجود نداشت. اگر چه گمانه‌زنی‌هایی در مورد این دستگاه به وجود آمد اما هیچ اطلاعات رسمی از آن اعلام نشد.

گزارشی جدید از ردمی نوت ۱۰، برخی از اطلاعات مربوط به این دستگاه را فاش کرده است. با توجه به جزئیات فاش شده، این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز خواهد شد. این گزارش در واقع به دو مدل از گوشی‌های شیائومی اشاره می‌کند. نام رمز این دستگاه‌ها، Gauguin و Gauguin Pro است. یکی از این مدل‌ها، قبلا با شماره مدل “M2007J17C” در وب‌سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده بود. بنابراین، این دستگاه به عنوان شیائومی Mi 10T Lite تایید شده بود. بنابراین، به احتمال زیاد Mi 10T Lite همان گوشی ردمی نوت ۱۰ ۵G (ری‌برند شده) است. اگر این مورد درست باشد، برخی از اطلاعات مربوط به این دستگاه در گواهینامه BIS هند افشا شده بود.

علاوه بر این، گزارش اخیر نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۰ با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌شود. همچنین اخبار دیگر حاکی از آن است که نسخه ۵G شامل مدل‌های ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G خواهد بود. همانطور که قبلا بیان شد، نوت ۱۰ ۵G از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G استفاده خواهد کرد. طبق شایعات، ممکن است در مدل پرو از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰ استفاده شود. ردمی قبلا نیز سابقه استفاده از تراشه‌های متفاوت را داشته است. گوشی ردمی نوت ۸ از تراشه‌ی میان رده‌ اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کرد، در حالی که مدل پرچمدار، توت ۸ پرو، به چیپست مدیا تک G90T مجهز بود. بنابراین، احتمالا سری ردمی نوت ۱۰ با استراژی مشابهی ارائه خواهد شد.

گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شود

گوشی ردمی نوت 10 5G با پردازنده اسنپدارگون 750G عرضه می‌شوداطلاعات پردازنده و باتری تنها مواری بود که در گزارشات اخیر اعلام شد. البته حدس و گمان‌هایی مبنی بر معرفی این دستگاه در ماه آینده نیز وجود دارد. البته پیش بینی می‌شود پیش از رونمایی رسمی، افشا اطلاعات بیشتری از این گوشی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش