شوخی عجیب سولسشر با مورینیو


شوخی عجیب سولسشر با مورینیو

اوله گونار سولسشر پس از دیدار روز گذشته تیمش برابر برایتون که با زدن 5 ضربه به تیرک دروازه شیاطین سرخ همراه بود به شوخی از عدم حضور ژوزه مورینیو برای چک کردن اندازه تیرها ابراز خوشحالی کرد. نوشته شوخی عجیب سولسشر با مورینیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شوخی عجیب سولسشر با مورینیو

سولسشر به مورینیو: خوشحالیم او تیرک دروازه را چک نکرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۹
شوخی عجیب سولسشر با مورینیو

اوله گونار سولسشر پس از دیدار روز گذشته تیمش برابر برایتون که با زدن ۵ ضربه به تیرک دروازه شیاطین سرخ همراه بود به شوخی از عدم حضور ژوزه مورینیو برای چک کردن اندازه تیرها ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان سولسشر اولین پیروزی فصل خود را در آمکس به دست آوردند. در این دیدار که با نتیجه ۲ – ۳ به پایان رسید، برونو فرناندز در دقیقه ۱۰۰ وقت‌های تلف شده پنالتی مشکوکی که اعلام شده بود را به گل تبدیل کرد تا آنها بتوانند اولین سه امتیاز را کسب کنند. برایتون تلاش زیادی برای کسب امتیاز در این بازی کرد. آنها حملات خوبی داشتند اما ۵ بار ضربات خود را به تیر دروازه زدند که در این میان لیندرو تروسارد با ۳ ضربه به تیر دروازه رکورددار شد. پیش از این تاتنهام در رقابت‎های انتخابی لیگ اروپا به مصاف اشکندیای مقدونیه رفته بود و قبل از بازی متوجه شد که تیر دروازه ۵ سانت کوتاه است و خواهان تعویض آن شدند.

سولسشر پس از بازی در اشاره به این موضوع به بی تی اسپرت گفت:

” اول از همه باید خوشحال بود که ژوزه آنجا نبود تا دیر دروازه را اندازه بگیرد. ممکن بود دروازه کوچکتر باشد. اما البته آنها موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردند. بازی برابر این تیم سخت است. ما تلاش کردیم پرس کنیم اما آنها در حفظ توپ بسیار خوب بودند. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا