عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی


عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی

یکی از بازیکنان معترض به تصمیمات جنجالی داور، روزبه چشمی مدافع میانی استقلال بود که بارها علیه سوت‌های الکاف اعتراض خود را به داور بیان کرد. نوشته عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی

سکوت الکاف مقابل اعتراض تند چشمی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲
عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی

یکی از بازیکنان معترض به تصمیمات جنجالی داور، روزبه چشمی مدافع میانی استقلال بود که بارها علیه سوت‌های الکاف اعتراض خود را به داور بیان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از پای ثابت‌های اعتراض به داور در دیدارهای استقلال بدون تردید روزبه چشمی مدافع باتجربه این تیم است؛ وی شب گذشته در غیاب وریا غفوری، مسئولیت سنگین‌تری را هم برعهده داشت و باید در مقابل جنجال‌های پیش آمده همبازیان خود را مدیریت می‌کرد تا از عواقبی چون اخراج پیش‌گیری شود. چرا که استقلال دو فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد، با اخراج روزبه چشمی کامبک‌اش مقابل السد نیمه تمام ماند و شاگردان شفر در حسرت صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا ماندند. هر چند که دیشب بازوبند کاپیتانی به بازوی حسین حسینی بود اما چشمی نیز در قامت رهبر خط دفاعی استقلال بارها از بازیکنان خواست به داور اعتراض نکنند و خود نیز به نمایندگی از آن‌ها اعتراضات شدیدی را علیه داور عمانی مطرح می‌کرد.

مدافع بلندقامت و باتجربه استقلال حتی پس از دمیده شدن سوت پایان و حذف استقلال از آسیا هم به اعتراضات خود پایان نداد و به سوی احمد الکاف داور عمانی مسابقه رفت و از وی بابت داوری ضعیف‌اش انتقاد کرد و به وی گوشزد کرد که چه اشتباهاتی را علیه استقلال در مصاف با پاختاکور انجام داده است؛ البته که الکاف به مانند رفتارش با سرمربی آبی‌ها، واکنشی هم به صحبت‌های چشمی نداشت و در سکوت از کنار مدافع آبی‌ها گذر کرد تا این‌چنین بدون پاسخ به عملکرد ضعیف خود میدان مسابقه را ترک کند.

عکس ؛ روزبه چشمی علیه داور جنجالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند