روز خوب جوانان ایرانی در اروپا؛ بریس آزمون و گوچی، پاس گل جهانبخش


روز خوب جوانان ایرانی در اروپا؛ بریس آزمون و گوچی، پاس گل جهانبخش

سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد خوش درخشیدند و عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم های خود به جا...

بازیکنان ایرانی امروز در اروپا خوش درخشیدند.

به گزارش طرفداری، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که جز بهترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی محسوب می شوند، امروز در بازی های تیم خود درخشان ظاهر شدند.

از یک طرف گراهام پاتر به لجبازی های خود ادامه داده و با وجود درخشش علیرضا جهانبخش در مسابقات قبلی ترجیح داد در جریان بازی امروز منچستریونایتد و برایتون، بازهم از بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی استفاده نکند.

با همه این صحبت ها درحالی که برایتون با نتیجه دو بر یک تا دقایق پایانی عقب بود، علیرضا جهانبخش دقیقه 75 وارد بازی شد و 20 دقیقه بعد با سانتری زیبا، گل دوم تیمش را ساخت. هرچند شیاطین سرخ در ادامه به پیروزی دست یافتند ولی جهانبخش بار دیگر نشان داد تمام تمرکزش روی بحث فنی بوده و با وجود نیمکت نشینی های متعدد نا امید نشده و در آمادگی بالایی به سر می برد.

در آن سو روزهای درخشان سردار آزمون در فوتبال روسیه ادامه دارد. مهاجم ایرانی با وجود همه شایعاتی که در مورد جدایی اش از زنیت وجود داشت، در این تیم ماند و اتفاقا فصل را هم درخشان شروع کرد. آزمون در بازی این هفته تیمش برابر اوفا هم به درخشش خود ادامه داد.

ابتدا سردار آزمون در دقیقه 24 گل اول تیمش را زد. 8 دقیقه بعد آزمون با تیزهوشی یک پنالتی از مدافع حریف گرفت که این بار زیوبا توپ را تبدیل به گل کرد. با این حال کار مهاجم ایرانی همینجا به پایان نرسید و در دقیقه 61 و روی پاس گل زیوبا، آزمون بریس کرد.

رضا گوچی هم عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت. در جریان دیدار تیم های زووله و اسپارتا روتردام، درحالی که بازی با نتیجه صفر صفر در نیمه نخست رو به پایان بود، رضا قوچان نژاد در وقت های اضافه نیمه اول گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در ادامه با شروع نیمه دوم قوچان نژاد بریس کرد و در پایان 90 دقیقه هم زووله با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

همچنین امیر عابدزاده هم در ترکیب اولیه تیم خود یعنی ماریتیمو حضور داشت که آن بازی هم در نهایت با برتری دو بر یک یاران عابدزاده به پایان رسید.

بنابراین صورت حساب لژیونرهای ایرانی امروز در اروپا به این شکل بود؛ جهانبخش یک پاس گل در 20 دقیقه داد، سردار آزمون 2 گل زد و 1 پنالتی هم گرفت، رضا قوچان نژاد بریس کرد و عابدزاده هم به صورت فیکس در تیمش بازی کرد.

همچنین بخوانید:

علیرضا جهانبخش یار تعویضی آمد، گل ساخت

مورد عجیب گوچی؛ رضا قوچان نژاد گل دومش را زودتر از گل اولش زد!

سردار آزمون برابر اوفا بریس کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !