کالبد شکافی اپل واچ سری 6 خبر از تعمیرپذیری آسان آن می‌دهد


کالبد شکافی اپل واچ سری 6 خبر از تعمیرپذیری آسان آن می‌دهد

گجت نیوز تیم iFixit با انتشار جزئیاتی از کالبد شکافی اپل واچ سری 6 ، امکان تعمیرپذیری راحت این دستگاه را اعلام کرد. این ساعت موفق شده امتیاز 6 از 10 از لحاظ سهولت تعمیرات را دریافت کند. Fixit با انتشار جزئیاتی از اجزای مختلف ساعت جدید اپل و تغییراتی قابل توجه نسبت به نسل قبل امتیاز... نوشته کالبد شکافی اپل واچ سری 6 خبر از تعمیرپذیری آسان آن...

تیم iFixit با انتشار جزئیاتی از کالبد شکافی اپل واچ سری ۶ ، امکان تعمیرپذیری راحت این دستگاه را اعلام کرد. این ساعت موفق شده امتیاز ۶ از ۱۰ از لحاظ سهولت تعمیرات را دریافت کند.

Fixit با انتشار جزئیاتی از اجزای مختلف ساعت جدید اپل و تغییراتی قابل توجه نسبت به نسل قبل امتیاز تعمیرپذیری این محصول را منتشر کرد. طبق کالبدشکافی اپل واچ سری ۶ ، این ساعت نمره ۶ از ۱۰ در زمینه تعمیرات کسب کرده است.

اپل واچ سری ۶ از لحاظ ظاهری شبیه به مدل سری ۵ طراحی شده است. همانطور که انتظار می‌رفت تغییراتی در برخی از قطعات داخلی دستگاه به وجود آمده است. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در زیر بدنه این دستگاه لحاظ شده، حذف سنسور لمس فشاری یا Force Touch است.

به گفته‌ی تیم آنالیز، با برداشته شدن این سنسور، فضای خالی بیشتری در دستگاه ایجاد شده و این باعث تعمیر راحت‌تر آن می‌شود. حذف این قطعه، به اپل امکان داد تا سنسور تشخیص اکسیژن خون و باتری بزرگ‌تری به اسمارت واچ خود اضافه کند.

با برداشته شدن سنسور لمس فشاری، تنها دو کابل شکننده وجود دارد که نمایشگر را به ساعت متصل می‌کند. در صفحه پشتی صفحه نمایش نیز چسب ضخیم‌تری به کار رفته که باعث امنیت بیش‌تر قطعات می‌شود.

کالبد شکافی اپل واچ سری 6 خبر از تعمیرپذیری آسان آن می‌دهدکالبد شکافی اپل واچ سری 6 خبر از تعمیرپذیری آسان آن می‌دهدiFixit با اشاره به اینکه اپل بسیاری از تغییرات را رسما اعلام نمی‌کند، سخت افزار این ساعت را نسبت به نسل قبل اصلاح شده خوانده است. تمرکز اپل رو بهبود ویژگی‌هایی بوده است که کاربران علافه‌ی بیشتری به آن نشان داده اند. با وجود آسان بودن تعمیرات این دستگاه اما همچنان اینکار باید به بدست افراد حرفه‌ای انجام شود.

کالبد شکافی اپل واچ سری ۶ همانند نسخه‌ی قبلی خود امتیاز ۶ از ۱۰ را دریافت کرده است. تعویض باتری و نمایشگر این دستگاه نیز بسیار آسان‌تر شده. با این حال، وجود پیچ‌های کوچک و کابل‌های نازک باعث شده تعمیر این دستگاه توسط کاربران عادی غیر ممکن و به تعمیرکار حرفه‌ای نیاز داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید