هزینه اینترنت ثابت احتمالا 30 درصد افزایش یافته است


هزینه اینترنت ثابت احتمالا 30 درصد افزایش یافته است

بررسی طرح‌های اینترنت ثابت برخی شرکت‌ها در روزهای اخیر نشان‌دهنده‌ی افزایش 30 درصدی قیمت‌ها است.

از سه روز پیش، برخی کاربران در فضای مجازی اعلام کردند که سرویس اینترنت ثابت آن‌ها با افزایش قیمت مواجه شده است. اکثر این کاربران شرکت شاتل را خطاب قرار دادند و مدعی افزایش چندبرابری قیمت بودند.

سرویس‌های اینترنت شاتل در دو طرح نقره‌ای و برنزی ارائه می‌شدند که امروز، جدول قیمت‌های طرح نقره‌ای از وب‌سایت شاتل حذف شده است. درادامه، جدول قیمتی جدید و قدیمی طرح نقره‌ای را مشاهده می‌کنید. در یک نمونه، سرویس ۱۶ مگ ۳۶۰ گیگابایت که قیمتش ۱۰۰ هزار تومان بود، اکنون ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هزینه اینترنت ثابت احتمالا 30 درصد افزایش یافته است

جدول قیمتی طرح نقره‌ای شاتل پس از تغییر قیمت‌ها

هزینه اینترنت ثابت احتمالا 30 درصد افزایش یافته است

جدول قیمتی طرح نقره‌ای شاتل پیش از تغییر قیمت‌ها

ناگفته نماند طرح نقره‌ای از سیستم حذف نشده و مشترکان شاتل می‌توانند بسته‌های اینترنت ثابت را با پرداخت هزینه‌ی جدید فعال کنند. شرکت شاتل و سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به پرسش زومیت درباره‌ی اظهار بی‌اطلاعی کردند. بااین‌حال، گفت‌وگوی زومیت با کارشناس پشتیبان تلفنی شرکت شاتل حاکی از آن بود که رگولاتوری مجوز افزایش ۳۰ درصدی قیمت اینترنت ثابت را برای تمام شرکت‌ها صادر کرده است.

شما کاربران زومیت هم با افزایش قیمت در سرویس اینترنت ثابت خود مواجه شده‌اید؟ درصورت پاسخ مثبت، آیا از شرکتی جز شاتل خدمات دریافت می‌کنید؟ پاسخ خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی