مدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرد و کارت هدیه 500 هزار تومانی برنده شوید


مدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرد و کارت هدیه 500 هزار تومانی برنده شوید

شرکت مدیاپردازش با سابقه‌ی بسیار درخشان در ارائه‌ی خدمات پس از فروش، با هدف ارتقای مشارکت مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی خود، مسابقه‌ی جدیدی شروع کرده است.

مدیاپردازش به‌عنوان یکی از واردکنندگان برتر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم‌جانبی، با ارائه‌ی گارانتی مطمئن توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. این شرکت همواره به حفظ حقوق مصرف‌کننده تأکید کرده است و باتوجه‌به اهداف و چشم‌اندازش،سعی می‌کند خدمات با‌کیفیتی نیز ارائه دهد.

همان‌طورکه اشاره شد، شرکت مدیاپردازش مسابقه‌ی جدید‌ش را آغاز کرده است. قبل از هرچیز به‌خاطر داشته باشید که سری مسابقه‌های جدید مدیاپردازش برای تعامل بیشتر با کاربران عزیز و مشتریان گرامی، هفتگی برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه جدید مدیاپردازش

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه، می‌توانند بخش هایلایت‌های پیج [email protected] مراجعه کنند. زمانی‌که موبایل متحرک درون کادر قرار می‌گیرد، سعی کنید آن را نگه دارید و سپس، اسکرین‌شات بگیرید و برای مدیاپردازش ارسال کنید.

جوایز مسابقه‌ی جدید مدیاپردازش

در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر به قید قرعه به پنج نفر از بندگان خوش‌اقبال مسابقه پنج کارت هدیه‌ی ۵۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود. ناگفته نماند قرعه‌کشی مانند مسابقه‌ی قبلی، به‌صورت لایو برگزار خواهد شد. درحال‌حاضر، جوایز معرفی‌شده گوشی موبایل و کارت هدیه است که در مسابقات هفتگی بعدی، جوایز متنوع دیگری اهدا خواهد شد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم که صفحه‌ی مدیاپردازش در اینستاگرام را همچنان دنبال کنید.

مدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرد و کارت هدیه 500 هزار تومانی برنده شوید

گارانتی متعهد

مدیاپردازش به‌عنوان یکی از ارائه‌کنندگان برتر خدمات گارانتی در کشور، همواره سعی می‌کند بیشترین رضایت مشتریان را جلب کند. همچنین این شرکت با تأکید بر حقوق مصرف‌کننده، می‌کوشد خدمات باکیفیتی ارائه دهد. همان‌طورکه می‌دانید، مدیاپردازش به‌تازگی در جشنواره‌ی جدیدش، دو ماه گارانتی بیشتر به مشتریان خود هدیه داده است که شرایط این جشنواره را می‌توانید از لینک زیر مشاهده کنید.

(جشنواره 2+18 مدیاپردازش)

شعبه‌های گسترده در کشور

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث شده است شرکت مدیاپردازش به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برتر خدمات گارانتی شناخته شود، شعبه‌های گسترده‌ی این برند در کل کشور است. بنابراین، دیگر نیازی نیست که کاربران شهرهای مختلف برای استفاده از خدمات گارانتی به شهر تهران مراجعه کنند، با وجود این شعبه‌ها، بی‌تردید در وقت و هزینه‌ی مشتریان گرامی صرفه‌جویی خواهد شد. همچنین، مشتریان می‌توانند وضعیت گوشی خود را آنلاین پیگیری کنند.

واحد پاسخ‌گو و متعهد صدای مشتری

همکاران بخش صدای مشتری در طول روز آماده هستند تا صدای شما را بشنوند و در سریع‌ترین زمان ممکن، راهکار‌های حرفه‌ای خود را برای حل مشکلات ارائه دهند. این واحد در ابتدای کار احترام به مشتری را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و تلاش می‌کند با صبر و شکیبایی، توضیحات مشتریان عزیز را گوش کند و در حل مشکلاتشان، اقدامات سریع‌تری انجام دهد.

«به‌لطف اعتماد شما، شماره یک گارانتی شدیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید