باور «ما می‌توانیم» در جشنواره فیلم مقاومت تجلی دارد


باور «ما می‌توانیم» در جشنواره فیلم مقاومت تجلی دارد

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی، گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت محلی برای گردهمایی سینماگرانی است که همچنان به باورهایی مانند «ما می‌توانیم» اعتقاد دارند.

به مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس و شروع اولین بخش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، رمضانعلی حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی با حضور در دبیرخانه این رویداد سینمایی، از بخش‌های مختلف بازدید و با سید مهدی عظیمی میرآبادی؛ دبیر جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی گفت: ریشه باور «ما می‌توانیم» در مفهوم مقاومت است که دوران انقلاب و دفاع‌مقدس بهترین تجلی آن است.

وی افزود: مفاهیمی مانند ایثار، شهادت و برادری در دوران دفاع‌مقدس مفهوم وعمق معنوی جدیدتری پیدا کردند. امنیت و حفظ کشور و فضای معنوی و معرفتی در سایه مفهوم مقاومت به دست آمدند.

حیدری‌خلیلی ادامه داد: بعد از گذشت سال‌ها می‌توان ادعا کرد هنوز دفاع‌مقدس زوایای پیدا و پنهان بسیاری دارد که همچنان ناب و بکر هستند. برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌تواند به عنوان رویدادی هدفمند و ارزشمند به خوبی مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس را منعکس کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اظهار داشت: این جشنواره محلی برای گردهمایی سینماگرانی است که همچنان به باورهایی مانند «ما می‌توانیم» اعتقاد دارند و این باورها را در سایه مفهوم مقاومت به منصه ظهور می‌رسانند تا جریان فکری، اعتقادی و معرفتی با محوریت مقاومت ایجاد کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی تأکید کرد: هنر خاصه سینما بهترین زبان برای بیان مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس، انقلاب و مقاومت است و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت چراغ این حوزه را روشن نگه می‌دارد؛ البته همه بخش‌ها و نهادهای ذی‌ربط باید به این جشنواره کمک و از برگزاری آن حمایت کنند.

همچنین در بازدید حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سید احد میکائیل‌زاده؛ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دوره از جشنوار، گزارشی از نحوه اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادی‌های جشنواره در داخل و خارج از کشور و بازتاب رسانه ای اخبار جشنواره در رسانه های خارجی و به ویژه کشورهای منطقه ارائه کرد.

در این بازدید، علی تاجیک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی و مرتضی باقرنژاد مدیر کل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی، حیدری‌خلیلی را همراهی می کردند و علیرضا عاقل‌زاده؛ مشاور دبیر و مدیر برنامه ریزی و نظارت جشنواره، ناصرباکیده، مدیر بخش جشنواره جشنواره ها، محمدجواد کاسه ساز مدیر امور انتخاب و ارزشیابی جشنواره، کامران ملکی مدیر امور فوق برنامه و تشریفات، حسین طلابیگی، مشاور دبیر در امور اجرایی جشنواره و مجید راستی مدیر امور اداری، مالی و پشتیبانی جشنواره حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403