اعلام ترکیب استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان


ترکیب استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان
ترکیب استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان مشخص شد.

به گزارش "توپ 90"، مجید نامجومطلق سرمربی استقلال ترکیب 11 نفره تیمش برای بازی با پاختاکور را اعلام کرد. بر این اساس سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن استقلال در مصاف با پاختاکور ازبکستان هستند.

استقلال برای بازی امشب مقابل پاختاکور ازبکستان وریا غفوری و هرویه میلیچ را به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و به همین خاطر مجید نامجومطلق مجبور شده تغییراتی را در خط دفاع خودش ایجاد کند.


بر این اساس سیدحسین حسینی مثل بازی های گذشته دروازه بان آبی ها خواهد بود. عارف غلامی و روزبه چشمی دو مدافع وسط استقلال هستند. در سمت راست خط دفاعی محمد دانشگر که مقابل الاهلی عربستان هم جایگزین وریا غفوری شده بود، بازی خواهد کرد و جناح چپ دفاع در غیاب میلیچ به میلاد زکی‌پور سپرده شده است.


نکته قابل توجه در ترکیب امشب استقلال انتخاب آرایش 3-3-4 است تا آبی ها از ابتدا با مثلث خطرناک و هجومی شان به سمت دروازه حریف حمله ور شوند. به این ترتیب که علی کریمی، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی 3 هافبک آبی ها هستند و ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی در خط حمله قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان