هنرمندان بوشهری برای دریافت هنر کارت اقدام کنند


هنرمندان بوشهری برای دریافت هنر کارت اقدام کنند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سومین مرحله ثبت نام هنرکارت ویژه تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر آغاز شده‌است و هنرمندان باید تا دهم مهرماه باید نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، فاطمه کرمپور روز شنبه در جنع خبرنگاران افزود: در مرحله سوم ثبت نام هنر کارت؛ اعضایی که تاکنون اقدام به ثبت درخواست نکردند می‌توانند با مراجعه به سایت هنر کارت به نشانی http://honar.cards/Home/signup نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات هنر کارت اقدام کنند.

وی بیان کرد: پیش از این هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و مشمولان بیمه تامین اجتماعی براساس اطلاع رسانی‌های انجام شده نسبت به ثبت درخواست صدور هنرکارت مبادرت کرده بودند.
کرمپور ادامه داد: با توجه به اینکه از این پس خدمات صندوق به طور صرف با هنرکارت ارائه خواهد شد، تکمیل نکردن فرم ثبت نام در مدت مشخص شده یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان است و ارائه هرگونه خدمات منوط به تکمیل پرونده عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر خواهد بود.
وی تاکید کرد: هنرمندان دارای سابقه هنری تنها در صورت عضو شدن در صندوق اعتباری هنر وثبت نام برای دریافت هنرکارت می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.
کرمپور افزود: هنرمندان استان بوشهر بایدبرای تایید صلاحیت سابقه هنری خود به کارشناس صندوق اعتباری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر مراجعه و پس از تایید سابقه هنری نسبت به ثبت نام در صندوق و نام نویسی برای دریافت هنر کارت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403