ابرخودروی Ferri Omologata با موتور 12 سیلندری معرفی شد


ابرخودروی Ferri Omologata با موتور 12 سیلندری معرفی شد

جدیدترین خودروی تولید شده توسط شرکت فراری یک اومولگاتای 12 سیلندری با طراحی منحصر به فرد است.

ابرخودروی Ferri Omologata با موتور 12 سیلندری معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایتالیایی فراری از جدیدترین خودروی تولید شده خود که یک فراری اومولگاتای ۱۲ سیلندری است رونمایی کرد. این اتومبیل از طرف یک مشتری به این شرکت سفارش داده شده و طراحی آن الهام گرفته از ماشین‌های مسابقه‌ای GT است.

طراحی و تولید خودرو Ferrari Omologata دوسال به طول انجامید، به جز کاسه چراغ‌ و شیشه‌ جلو تمام طراحی خودرو منحصر به فرد و طبق نظر سفارش دهنده و متفاوت از خودروی سوپر فست ۸۱۲ طراحی شده است. بخش اصلی بدنه از ادوات دست‌ساز آلمینیومی بوده که از فیبرکربن سیاه ساخته شده است.

ابرخودروی Ferri Omologata با موتور 12 سیلندری معرفی شد

بیشتر بخوانید:

جدیدترین خودرو فراری را بشناسید

شیوه طراحی خودرو Omologata

شرکت فراری درباره این خودرو اعلام کرده که این طراحی با الهام از بخش مسابقه‌ای، علمی تخیلی و معماری مدرن ساخته شده است، با این هدف که از نسبت طرح قوی و میانی جلو استفاده کند تا یک طراحی بسیار زیبا ارائه دهد. در قسمت جلوی این ماشین یک پنجره مشبک و مسطح بیضی وجود دارد که توسط یک نوار محافظ پیچیده شده‌ است. در عقب Omologata از یک اسپویلر بزرگ استفاده شده که، به گفته فراری، باعث کاهش قدرت و همچنین ایجاد ظاهر اسپرت در خودرو می‌شود. چراغ‌های مربعی عقب و صفحه نمایش نیز حذف و چند دوربین به قسمت عقب اضافه شده‌اند.

ابرخودروی Ferri Omologata با موتور 12 سیلندری معرفی شد

خودروی Omologata در رنگ سفارشی Rosso Magma تولید شده است و ظاهری الهام گرفته از ماشین‌های مسابقه‌ای دارد. داخل Omologata از تعدادی از الگوی‌های اصلاح شده برای تشابه به اتومبیل‌های مسابقه‌ای فراری استفاده می‌کند که شامل مهاربند‌های مسابقه‌ای چهار نقطه‌ای و چند مورد دیگر می‌شود.

متاسفانه جزئیات بیشتری از عملکرد Omologata توسط فراری فاش نشده است. این خودرو بر اساس مدل سوپر فست ۸۱۲ ساخته شده که از موتوری ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندری استفاده می‌کند و توانی معادل ۷۸۹ اسب بخار دارد؛ گفتنی است این خودرو سرعت صفر تا صد را در ۲.۹ طی می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت