حضور بیش از 565 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 99


حضور بیش از 565 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 99

سخنگوی سازمان سنجش آمار نهایی شرکت کنندگان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال 1399 را اعلام کرد.

حضور بیش از 565 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 99فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزارش نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گفت: ثبت نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شد و شنبه، ۲۹ شهریور به پایان رسید.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: این فرصت مجدد از سه شنبه، اول مهر آغاز شد و شب گذشته (جمعه، ۴ مهر) به پایان رسید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در مهلت اولیه «۲۰ تا ۲۹ شهریور» ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند و آمار داوطلبان شرکت کننده در فرصت مجدد «۱ تا ۴ مهر» به ۵۶۵ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.

زمان بندی برگزاری آزمون استخدامی و دریافت کارت ورود به جلسه

زرین آمیزی اضافه کرد: آزمون در روز جمعه، ۹ آبان در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه، ۶ آبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

او درباره معیار تعیین حوزه داوطلبان تصریح کرد: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان، محل اقامت فعلی آن‌هاست که در تقاضانامه ثبت نام ثبت می‌کنند.

۵ نکته مهم

- به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌های سازمانی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

- ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی قید شده در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) است.

- ملاک عمل در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام در آزمون استخدامی است.

- ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر یعنی ۴ مهر ۹۹ است.

- داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری، شرایط سنی این آزمون است.

بیشتر بخوانید

آمار ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرایط ویژه آموزش و پرورش برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت‌نام مجدد آزمون استخدامی از ۱ تا ۴ مهر/ بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آزمون ثبت نام کردند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس