برخورداری از پایداری اجتماعی مطالبه بحق مردم مجاور صنایع نفت و گاز است


برخورداری از پایداری اجتماعی مطالبه بحق مردم مجاور صنایع نفت و گاز است

بوشهر- ایرنا- مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: پایداری اجتماعی، اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی مطالبه بحق مردم مجاور صنایع نفت و گاز است که با سرمایه‌گذاری اجتماعی این صنایع محقق خواهد شد.

مریم آذر شب روز شنبه در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس افزود: به منظور جلوگیری از تعدد و تکثر در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه ریزی‌ها و ممانعت از هدر رفت منابع، سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده‌های استان بوشهر تدوین شده‌است.

وی اضافه کرد: برپایی گالری و فروشگاه دائمی صنایع دستی استان بوشهر در محل فرودگاه عسلویه برای حمایت از کار دستی زنان و خانواده‌ها ضروری است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: اهتمام و تعهد تیم راهبری " سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان "، مبنی بر کسب ضمانت تأمین منابع مالی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عملیاتی مکان و نتیجه محور سند با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های قابل بهره‌گیری در قالب مسئولیت و مشارکت اجتماعی، صنعت می‌تواند در این زمینه همکاری خوبی داشته باشد.

وی گفت: پروژه مداخله کوتاه مدت شهرستان عسلویه با چارچوب شکلی و محتوایی مشخص وفق پروتکل های مورد توافق طرفین با جلب نظر مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مورد مساعدت و حمایت قرار گرفت.

آذرشب بیان کرد: برای کنگان-جم و دیر بدلیل ارائه نشدن طرح توجیهی- تبیینی برای برنامه‌های عملیاتی شهرستان، توافق شد در اولین اقدام پس از تأیید پروژه‌های مداخلهای توسط تیم راهبری سند، پروپوزال (پیشنهادی) طرح‌ها به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارائه شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در چارچوب قانون آماده همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر برای بهبود و ارتقا وضعیت زنان در جامعه هستیم.

ایرج خرمدل افزود: اتخاذ رویکرد علمی برای حل مساله زنان و خانواده امری بسیار مهم است و بیان روشن و شفاف از ابعاد سند و ارتقا وضعیت زنان و خانواده بیانگر کار دقیق طراحان آن است.

وی گفت: در سازمان منطقه ویژه آماده هر گونه همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حرکت عجیب یک زن در تهران؛ تزئین 12 میلیون تومانی ناخن با طلا 24 عیار!