بانک اطلاعات افراد آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌غربی تهیه شد


بانک اطلاعات افراد آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌غربی تهیه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برای ساماندهی مشارکت‌های مردمی بانک اطلاعات افراد آسیب دیده از بیماری کرونا با همکاری سازمان‌های حمایتی تهیه شده است.

هادی طباطبایی روز شنبه در پنجمین جلسه شورای مشارکت آذربایجان غربی اظهار داشت: افراد خیّر و سازمان‌های خیریه می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعات که در اختیار فرمانداری‌ها قرار دارد، کمک‌های مومنانه خود را در بین افراد نیازمند توزیع کنند.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به نیازمندان و مشارکت آنان در طرح‌های مختلف در راستای تامین بخشی از نیازهای اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا، ادامه داد: شیوع بیماری کرونا موجب شد برخی از مشاغل دچار رکود شوند و برخی از افراد دچار مشکلات مالی شده و نتوانند مایحتاج اولیه زندگی خود را تامین کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: طرح کمک مومنانه نیز در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سطح استان اجرا شد.

طباطبایی بیان کرد: در مرحله اول با مشارکت دولت و افراد خیر بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی تهیه و بین این افراد توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آموزش‌های مجازی در مدارس توسعه یافته، برخی از دانش آموزان به دلیل نداشتن گوشی هوشمند نمی‌توانند از این بستر آموزشی بهره‌مند شوند و خیّران خرید گوشی های هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت را نیز در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

تسهیلات کرونایی نیز با هدف جبران خسارات ناشی از تعطیلی های ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس