کشف بیش ازیک تن و 885 کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت


کشف بیش ازیک تن و 885 کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت

تهران-ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، گفت: درشهریورماه گذشته یک تن و 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

به گزارش ایرنا از اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در یکماه گذشته یک تن و ۸۵۵کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف ۵۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر درکوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر،تاکنون۴ هزار و ۲۴۰ خرده فروش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان،توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در ماه گذشته یک تن و ۸۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است،افزود:در این مدت ۲۰۸ دستگاه خودرو و ۱۱۶ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۷باند قاچاق گسترده مواد مخدر در ماه گذشته تصریح کرد: دراین مدت بیش از ۶ هزارمعتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می گیرد،چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا