«عصر جدید» برای فصل سوم فراخوان داد


«عصر جدید» برای فصل سوم فراخوان داد

تهران- ایرنا- صفحه «عصر جدید» در صفحه اینستاگرام، فراخوان شرکت در فصل سوم را منتشر کرده و از علاقه‌مندان در سراسر کشور بدون محدودیت سنی دعوت کرده تا در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تا کنون دو فصل از مسابقه استعدادیابی عصر جدید ساخته شده و فصل دوم آن هنوز به پایان نرسیده است.
فصل دوم این برنامه همچون دیگر برنامه‌های تلویزیونی به خاطر بیماری کرونا مدت کوتاهی متوقف شده بود و در حال حاضر هم به جای مسابقه اصلی، برنامه هشتک عصر جدید که به حواشی و پشت صحنه تا اعلام آرای مردمی این مسابقه می‌پردازد، پخش می‌شود.
صفحه عصر جدید در اینستاگرام فراخوان شرکت در فصل سوم را منتشر کرده و از علاقه‌مندان در سراسر کشور بدون محدودیت سنی دعوت کرده تا در این مسابقه شرکت کنند.
در این فراخوان از مستعدان در رشته‌های هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و شغلی دعوت شده است تا فیلمی از خود را ارسال کرده و در صورت تایید آن در مسابقه شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای حضور در فصل جدید مسابقه باید به سایت این برنامه مراجعه کرده و با مطالعه شرایط، ویدیو خود را ارسال کرده و استعداد و توانایی شان را در کمتر از پنج دقیقه در آن ویدیو به نمایش بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس