صید 6 مدال قایقرانان گیلانی در مسابقات پاراکانوی کشور


صید 6 مدال قایقرانان گیلانی در مسابقات پاراکانوی کشور

رشت - ایرنا - قایقرانان گیلانی با کسب شش مدال رنگارنگ در مسابقات پاراکانوی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دریاچه آزادی تهران برگزار و قایقرانان گیلان موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها و در ماده KL۳ بخش بانوان ، آیدا اقلیمی قایقران شایسته گیلانی پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و مازندران در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز این رشته را کسب کرد.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات ماده TVL۲ آقایان ، مهدی تمکینیان از استان گیلان با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد و در ماده TVL۳ نیز، مهدی زهیدی دیگر ورزشکار شایسته گیلان توانست مدال طلا و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های قایقرانی پاراکانو ماده KL۳ آقایان، مهدی زهیدی از استان گیلان پس از ورزشکاری از تهران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت تا با کسب مدال نقره این ماده، به دومین مدال ارزشمند خود در این دوره از مسابقات دست یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های ماده TKL۲ آقایان ، زین‌الدین مهدوی از استان گیلان سریعتر از دیگر قایقرانان به خط پایان رسید تا این ورزشکار شایسته نیز موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلای این مسابقات شود.

ورزلدوست تصریح کرد: همچنین در رقابت های ماده TKL۳ بانوان ، آیدا اقلیمی از استان گیلان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت تا این ورزشکار شایسته نیز دومین مدال خود را در این رقابت ها کسب کند.

گیلان در قایقرانی و پاراقایقرانی از قطبهای این ورزش در کشور است و قایقرانان و مربیان ارزنده ای از گیلان در دو بخش خانمها و آقایان در تیم های ملی حضور دارند.

مهدی کریمی قایقران گیلانی اخیرا مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا