هادی پور با قدرت به تمریناتش در تیم ملی تکواندو ادامه می دهد


هادی پور با قدرت به تمریناتش در تیم ملی تکواندو ادامه می دهد

رشت - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: آرمین هادی پور با قدرت به تمریناتش در اردوی تیم ملی در تهران ادامه می دهد.

محسن سترگی روز شنبه به دلیل آسیب دیدگی تکواندوکار ملی پوش گیلانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که سهمیه المپیک را کسب کرده با قدرت به کار خود ادامه می دهد و این آسیب دیدگی خللی در تمریناتش ایجاد نمی کند.

وی افزود: البته ورزشکارانی که به صورت حرفه ای تمرین می کنند و در مسابقات مختلف حضور می یابند ، دچار آسیب دیدگی می شوند و هادی پور نیز دچار آسیب دیدگی شده است اما امیدواریم که این آسیب دیدگی تاثیری در روند آماده سازی این تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی نداشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ، هادی پور مرد روزهای سخت است و این آسیب دیدگی را با کمک پزشکان پشت سر خواهد گذاشت تا با قدرت در رقابت های المپیک حضور یابد و امیدواریم که وی بتواند در مسابقات المپیک توکیو نیز مدال کسب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: البته درد زانوی هادی پور با کادر فنی در میان گذاشته شده و با توجه به اینکه اولویت اصلی، سلامتی ورزشکاران و حفظ سرمایه‌های ملی است با هماهنگی که از طریق سازمان تیم های ملی با فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت، زانوی هادی پور مورد معاینه تخصصی قرار گرفت که پس از بررسی دقیق مشخص شد که هادی پور برای ادامه تمرینات خود مشکلی نداشته و می‌تواند تمرینات خود را همچنان ادامه دهد.

وی تصریح کرد: البته فدراسیون پزشکی ورزشی هم درباره مصدومیت هادی ‌پور اطلاعیه ای منتشر کرد و کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل جلسه داد که در این جلسه پس از بررسی دقیق نوع آسیب دیدگی و وضعیت زانوی هادی پور، در نهایت اعلام شد وی نیازی به جراحی نداشته و فیزیوتراپی و تمرین درمانی در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد پس از شش هفته فیزیوتراپی و تمرین درمانی ، از زانوی وی MRI گرفته شود و کمیسیون جهت بررسی مجدد تشکیل جلسه دهد.

سترگی بیان کرد: هادی پور، ملی پوش شایسته گیلانی که اوایل امسال موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و افتخار دیگری را نصیب خود و ورزش ایران کرد، عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را نیز به خود اختصاص داد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس