بانوی دومیدانی کار بوشهری قهرمان کشور شد


بانوی دومیدانی کار بوشهری قهرمان کشور شد

بوشهر- ایرنا- نرجس رضاییان دو و میدانی کار بوشهر در نخستین مرحله از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در رشته پرش طول به نشان طلا دست یافت.

به گزارش ایرنا، این مرحله از مسابقات دو و میدانی جوانان و نوجوانان و انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳ تیم برگزار شد و بانوی ورزشکار بوشهری با مربیگری شکوفه شریفیان در ماده پرش طول با رکورد پنج متر به مقام قهرمانی دست یافت.

مرحله نخست این مسابقات پس از وقفه‌ای ۹ ساله در ماده‌های ۱۰ کیلومتر پیاده روی، سه هزار متر، ۱۰۰ متر بامانع، ۱۰۰ متر مقدماتی، سه هزار متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در تهران برگزار شد.

ورزشکارانی از تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، پاس قوامین، تکنیک خراسان شمالی، المپیک ۲۰۲۰ ملارد، پیشرو سلامت ماهشهر، شهرداری اردکان و هیات‌های دومیدانی استان‌های سمنان، فارس، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، تهران، بوشهر، یزد، کرمانشاه، مرکزی، مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و گلستان در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مریم قربانی رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهری در پایان به این مناسبت گفت: کسب مدال طلا توسط نماینده این استان در رقابت های قهرمانی کشور، بدون تردید می‌تواند سرآغازی برای موفقیت این رشته و نوید روزهای خوشی را برای آینده به همراه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت