تاخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری غیرقابل قبول است


تاخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری غیرقابل قبول است

تبریز - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حساسیت مساله تولید در شرایط فعلی کشور، گفت: تاخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری غیرقابل قبول است.

به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز شنبه در جلسه کمیته فنی شورای معادن آذربایجان شرقی در شهرستان اهر افزود: در شرایط فعلی اقتصاد کشور که تولید نقش حیاتی دارد باید از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی حمایت کرد.

وی با اشاره به این‌که فعالیت در بخش معدن، سخت‌تر از بخش‌های دیگر صنعتی و تولیدی است، اظهار کرد: بخشی از فرایندهای سرمایه‌گذاری این حوزه مشکل دارد و مدیران این بخش باید با این نگاه که سرمایه‌گذاران به تعهدات خود عمل می‌کنند، وظایف خود را انجام دهند.

جهانگیری با تاکید بر این‌که بر توسعه بخش معدن در استان باور داریم، افزود: با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های اقتصادی در حوزه صادرات ایجاد شده است، با تسهیل و رفع موانع تولید به ویژه در بخش معدن می‌توانیم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

وی با بیان این‌که مسوولان وظیفه دارند از سرمایه‌گذاران حمایت کنند، خاطرنشان کرد: هیچ تاخیری در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان قابل قبول نیست و همه مسوولان باید همت کنند تا موانع فعالیت در بخش تولید رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از معدن طلای زایلیک بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس