مشارکت کارمندان شمیرانات در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره)


مشارکت کارمندان شمیرانات در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره)

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات اعلام کرد: در راستای حمایت از ایتام شهرستان، کارمندانی که مایل به شرکت در طرح اکرام محسنین باشند، ماهیانه 10 هزار تومان از حقوقشان کسر و به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه واریز می‌شود.

سید مهدی ساداتی روز شنبه در دیدار با روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیران و منطقه ۳ تهران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران، ضمن قدردانی از فعالیت‌های این نهاد، بر لزوم خدمات‌رسانی شایسته به نیازمندان با توجه به شرایط کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: انتظار داریم کارکنان ادارات شهرستان کمال همکاری در این طرح را داشته باشند تا علاوه بر فیض معنوی شخصی، شاهد کاهش سطح نیازمندان منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور تحت‌ تاثیر تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع بیماری کرونا قرار گرفته و بسیاری از مشاغل و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است، لذا می‌طلبد هر شهروند بنا بر احساس مسئولیت اجتماعی خود و عمل به توصیه‌های دین شریف اسلام، انفاق و نیکوکاری را فراموش نکند.

این مقام مسئول اظهار داشت: شمیرانات از خیران نیک‌اندیش فراوانی بهرمند است که در زمینه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ... کمک‌های چشمگیری داشته و همچون بازوانی توانمند یار و یاور مردم و دستگاه‌های دولتی هستند. بی‌شک حمایت این بزرگواران تاثیر بسزایی در ارائه خدمات به شهروندان دارد که امید است همواره تداوم یابد.

حسن محمدی میهنی نیز ضمن ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت‌های های حمایتی این نهاد، گفت: تمام اهتمام خود را برای تبیین فرهنگ انفاق و مشارکت بیشتر شهروندان به کار می‌گیریم.

به گفته این مقام مسئول، علاقمندان به پیوستن به طرح اکرام محسنین و پویش "نذر سلامتی با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در ماه" در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان می‌توانند به آدرس آدرس: تهران، میدان نوبنیاد، نبش کوچه ششم، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات و منطقه ۳ مراجعه و یا با شماره تماس: ۰۹۱۲۵۵۹۶۹۹۵ تماس حاصل فرمایند.

بر اساس این گزازش، آمار کودکان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیران و منطقه ۳ تهران به دلیل اینکه برخی از فرزندان شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان را نیز حمایت می‌کند، به ۳ هزار نفر می‌رسد.
در حال حاضر ۷۵۰ حامی مشخص در طرح اکرام شمیرانات ثبت‌نام کرده و افرادی به صورت متفرقه نیز به کودکان تحت پوشش این طرح کمک‌رسانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی