کلاهبرداران نباید خود را متفاوت از سایر زندانیان بدانند


کلاهبرداران نباید خود را متفاوت از سایر زندانیان بدانند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد، افزود: نباید شرایطی ایجاد شود که عده‌ای که از راه کلاهبرداری و چپاول اموال مردم به ثروت های بادآورده رسیده‌اند آن ثروت را در زندان خرج کنند و خود را متفاوت از دیگر زندانیان بدانند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، محمد مهدی حاج محمدی در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ و در جمع کارکنان ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: یکی از اولویت های ما رسیدگی به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات و پیگیری مطالبات کارکنان و رفع دغدغه های ایشان است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حاکمیت دینی هیچ گونه تبعیضی در اجرای عدالت قابل قبول نیست و مبادا در زندان طوری عمل شود که بین زندانیان تفاوت وجود داشته باشد.

در این بازدید علی باقری کنی معاون رئیس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر نیز حضور داشت و بازدید از بخش‌های مختلف این زندان و دیدار با مددجویان در کنار بررسی اقدامات و خدمات سازمان زندان‌ها بر اساس شاخص‌های حقوق بشر از جمله مهمترین محورهای این بازدید بود.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان این بازدید که ۱۲ ساعت به طول انجامید ابراز امیدواری کرد با کمک و همکاری معاونت امور بین الملل و ستاد حقوق بشر بتوانیم مشکلات زندانیان را به حداقل رسانده و رعایت حقوق آنان را ارتقا بخشیم تا موجبات سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

اثربخشی و ضرورت حضور مداوم قضات در زندان برای رسیدگی به مطالبات مددجویان، ارتقای سطح بهداشت، رفع مشکل کم آبی، ساخت و مرمت ورودی زندان و محل تردد خانوادها و نیز توسعه ناوگان رفت و آمد ایشان از جمله محورهای مورد تاکید در این بازدید بود.

رئیس سازمان زندان‌ها و دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه حضور در ندامتگاه از فعالیت گروه پزشکان جهادی که در حال ارائه خدمات پزشکی به زندانیان بودند نیز بازدید کردند.

همچنین گروه فرهنگی رضوان نیز با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ و با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای زندانیان پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق