سن ایچ ساوه با قدرت وارد رقابت های لیگ برتر فوتسال خواهد شد


سن ایچ ساوه با قدرت وارد رقابت های لیگ برتر فوتسال خواهد شد

ساوه -ایرنا- مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه گفت: با اقداماتی چون حفظ ساختار تیم، جذب بازیکنان جدید و اردوی آماده سازی در شمال کشور آماده شروع در قدرت رقابت های لیگ برتر هستیم.

«محمد باقری» روز شنبه به ایرنا، گفت: همه بازیکنان سال گذشته تیم سن ایچ غیر از علیرضا جوان که مشکل سربازی داشت را حفظ کردیم.

وی افزود: علاوه بر تمدید بازیکنان کنونی و کادر فنی به رهبری جواد اصغری مقدم، چهار یار جدید نیز به تیم اضافه کردیم ضمن اینکه در اردوی شمال نیز جذب ۲ بازیکن جوان و مستعد را مدنظر داریم که پس از تست های لازم و تایید نهایی سرمربی با آنها قراداد منعقد می کنیم.

وی اردوی یک هفته ای در شمال کشور را بسیار موثر دانست و گفت: در این اردو برخی نواقص تیم از جمله در خط دروازه رفع و هماهنگی نفرات جدید با تیم نیز به خوبی انجام شد.
باقری گفت: انجام تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی و همچنین تقویت قوای بدنی بازیکنان با بدنسازی مناسب از دستاوردهای مهم اردوی تیم سن ایچ در شمال کشور بود تا برای رقابت با حریفان در لیگ امسال با قدرت وارد میدان شویم.
مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در خصوص پیش بینی رتبه این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: با توجه به اینکه تیم های قدرتمندی در رقابت ها حضور دارند، همه تلاش خود را انجام می دهیم تا در میان سه تیم نخست لیگ باشیم اما از الان وعده قهرمانی دادن کمی زود است.
وی اظهار داشت: قرار است رقابت های لیگ برتر فوتسال از اول آبان در ۲ گروه هفت تیمی برگزار شود که مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت انجام و در نهایت از هر گروه سه تیم صعود می کنند و در گام بعد ۶ تیم راه یافته نیز با هم دیدار خواهند کرد تا تکلیف قهرمان مشخص شود و ۲ تیم انتهایی جدول نیز دیداری پلی آف برای ماندن یا سقوط به رده پایین تر انجام خواهند داد.
وی گفت: ۲ بازیکن تیم سن ایچ به نامهای طه نعمتیان و مهدی کریمی از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور به اردو دعوت و ۲ بازیکن دیگر این تیم از جمله یک دروازه بان هم برای تیم ملی امید فوتسال کشور فراخوان شده اند که نشان از قابلیت های بالای بازیکنان ساوه دارد.
وی تاکید کرد: در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال ایران برای کسب بهترین نتایج تلاش خواهیم کرد.

سن ایچ ساوه در رقابت های امسال لیگ برتر باشگاههای کشور با تیم های مس سونگون، فرش آرای مشهد، حفاری خوزستان، هایپر شاهین شهر، ارژن شیراز و فودکا تهران باید رقابت کند.

سن ایچ سال گذشته در جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج