فرماندار اندیمشک فرود اضطراری یک هواپیما در این شهرستان را تکذیب کرد


فرماندار اندیمشک فرود اضطراری یک هواپیما در این شهرستان را تکذیب کرد

اندیمشک-ایرنا- فرماندار شهرستان اندیمشک فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: این خبر منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

پیمان جهانگیری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به یک فروند هواپیمای معیوب است که با تریلرهای مخصوص از طریق جاده اندیمشک در حال انتقال به تهران است.

وی افزود: انتشار تصاویر مرتبط با این موضوع در فضای مجازی یک شیطنت است و افرادی به قصد حاشیه سازی این کار را انجام داده اند.

وی افزود: برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به انتقال یک هواپیمای معیوب، خبر از فرود یک فروند هواپیما در پلیس راه اندیمشک خرم آباد دادند که عاری از حقیقت است.

جهانگیری از شهروندان خواست اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان هم با تکذیب فرود اضطراری هواپیما در جاده نزدیک به پلیس راه اندیمشک گفت: این تصاویر مربوط به هواپیمای معیوب ماهشهر است که در حال انتقال به تهران است.

سرهنگ رضا دولتشاهی به ایرنا گفت: این هواپیمای معیوب توسط تریلرهای مخصوص هواپیمابر در حال انتقال به تهران است و هم اکنون در جاده های استان خوزستان حمل می شود.

رئیس فرودگاه دزفول هم گفت:فرودگاه دزفول امروز ۲ پرواز داشته که یکی به مقصد تهران انجام و مسافران پیاده شده اند و دیگری نیز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است .

انتشار خبر فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در اندیمشک سبب واکنش های زیادی شده است.

بهمن ماه سال گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری در ماهشهر هنگام فرود به دلیل سرعت بالا از باند خارج شد که به یک بولوار نزدیک به فرودگاه وارد گردید و دچارخسارت شد. این هواپیما اکنون برای بازسازی و تعمیر به صورت زمینی در حال انتقال به تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات