تصادف در جاده‌های مهاباد 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت


تصادف در جاده‌های مهاباد 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت

مهاباد- ایرنا- طی یک هفته گذشته بر اثر 2 تصادف در محورهای مهاباد- میاندوآب و مهاباد -سردشت 2 نفر کشته و هفت نفر دیگر هم زخمی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بامداد امروز با دریافت گزارش تصادف در محور مهاباد به سمت سردشت از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند.

رحمان احمدی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو پارس در ورودی مهاباد به علت سرعت زیاد واژگون شده بود که بر اثر آن یک نفر در دم فوت کرده و سه سرنشین دیگر نیز پس از رهاسازی از داخل خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: این افراد از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدید شده ‌اند و اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تحت درمان هستند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد نیز از وقوع یک تصادف در محور مهاباد به سمت میاندوآب خبر داد و گفت: هفته گذشته نیز بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور مهاباد به میاندوآب یک نفر جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شده بود.

کمال حسین‌پور در این رابطه افزود: این تصادف در نزدیکی روستای بازار امیرآباد واقع در مسیر مهاباد- میاندوآب بین ۲ خودرو سایپا و پیکان اتفاق افتاد و امدادگران اورژانس پایگاه «ترشکان» پس از دریافت گزارش تصادف، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده سواری خودرو به علت شدت تصادف در دم جان خود را ازدست داده و سرنشین‌های دیگر خودروها که دچار شکستگی و زخم شده بودند، ضمن اقدامات اولیه جهت بهبود وضعیت به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل شدند.

در سال جاری با وجود کاهش تردد به علت موضوع کرونا ولی سوانح رانندگی زیادی در این محور به وقوع پیوسته که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی