سه هزار و 900 داوطلب در آزمون وکالت آذربایجان‌شرقی شرکت کردند


سه هزار و 900 داوطلب در آزمون وکالت آذربایجان‌شرقی شرکت کردند

تبریز - ایرنا - سرپرست مرکز وکلای قوه قضاییه در آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در آزمون وکالت این مرکز در سطح استان سه هزار و 900 داوطلب با رعایت پروتکل های بهداشتی با اولویت استفاده از ماسک و توجه به فاصله اجتماعی شرکت کردند.

معصومه فرهادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه آزمون وکالت سال جاری مرکز وکلای قوه قضاییه هم زمان با سراسر کشور دیروز جمعه در آذربایجان شرقی نیز برگزار شد، افزود: ۲ هزار و ۱۲۸ نفر از داوطلبان این آزمون در دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز، یکهزار و ۵۵۷ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و ۲۱۵ نفر هم در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان امتحان دادند.

وی با اشاره به استقبال گسترده داوطلبان وکالت در آزمون وکالت قوه قضاییه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: آزمون امسال ۱۳۰ سئوال چهار گزینه ای داشت و برای پاسخگویی به سئوالات ۱۵۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه آزمون امسال نسبت به سال قبل ۱۰ سئوال بیشتر داشت، اظهار کرد: البته در آزمون امسال به دلیل شیوع کرونا و برای کاستن از مدت زمان حضور داوطلبان در سر جلسه امتحان، از طرح سئوالات حاشیه ای و اختلافی پرهیز شده بود.

فرهادی اضافه کرد: آزمون وکالت قوه قضاییه در آذربایجان شرقی امسال در کمال سلامت و با رعایت دقیق پروتکل های اعلامی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، به گونه ای که در هر کلاس درس دانشگاهی بیشتر از هشت صندلی وجود نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول