دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد


دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی این استان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت یک هفته و تا دهم مهر تمدید شده است.

آذر صفایی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح دورکاری برای نخستین بار از ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه امسال در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

وی افزود: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان به دلیل شرایط کرونایی به مدت یک هفته و تا ۱۰ مهر ماه امسال تمدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل شرایط کرونایی برای سومین هفته متوالی تمدید شده است.

صفایی عنوان کرد: بخشنامه دورکاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگاه های اجرایی این استان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: هدف از اجرای طرح دورکاری در استان حفظ هر چه بیشتر سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و افراد مراجعه کننده به آنها و جلوگیری از گسترش بیماری کروناست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس این بخشنامه کارکنان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ۵ تا ۱۰ مهرماه سال جاری با دو سوم حضور فیزیکی در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کنند.

صفایی ابراز داشت: این دورکاری به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و عملیاتی استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس