عرضه نمونه‌گیر خانگی کووید-19 با استفاده از پهپاد در آمریکا


عرضه نمونه‌گیر خانگی کووید-19 با استفاده از پهپاد در آمریکا

ایتنا - کمپانی نام‌آشنای وال مارت به‌تازگی کیت‌های نمونه‌گیر کووید-19 را با استفاده از پهپاد به خانه‌های افراد ارسال می‌کند. این خدمات از امروز در لاس‌وگاس شمالی به‌صورت آزمایشی آغاز شده است و در طی ماه آینده ایالت نیویورک نیز به محدوده خدمات‌دهی این سرویس افزوده خواهد شد.

کمپانی وال مارت در برخی از مناطق مشخص به عرضه کیت نمونه‌برداری از ویروس کووید-19 با استفاده از پهپاد به در خانه‌ها پرداخته است.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی نام‌آشنای وال مارت به‌تازگی کیت‌های نمونه‌گیر کووید-19 را با استفاده از پهپاد به خانه‌های افراد ارسال می‌کند. این خدمات از امروز در لاس‌وگاس شمالی به‌صورت آزمایشی آغاز شده است و در طی ماه آینده ایالت نیویورک نیز به محدوده خدمات‌دهی این سرویس افزوده خواهد شد.

این کمپانی کیت‌های تشخیص کووید 19 را برای آن دسته از بیمارانی ارسال می‌کند که در یک مایلی برخی از مراکز اصلی وال مارت قرار دارند. بیماران با دریافت این کیت از حلق خود نمونه‌برداری می‌کنند و نمونه جمع‌آوری‌شده را برای آزمایش‌های بیشتر به مراکز اعلام شده می‌فرستند.
عرضه نمونه‌گیر خانگی کووید-19 با استفاده از پهپاد در آمریکا

علاوه بر این وال مارت اعلام کرده است که دریافت تست کووید19 از این طریق برای مشتریان هیچ هزینه‌ای ندارد و همچنین برچسب ارسال پیش‌پرداخت شده‌ای نیز برای بازگرداندن این نمونه‌ها به آزمایشگاه در نظر گرفته شده است. جواب نمونه‌های یاد شده در حدود دو روز پس از دریافت از سوی آزمایشگاه به بیمار اعلام می‌شود.

این آزمایش را می‌توان به‌عنوان افزایش تلاش‌های وال مارت درزمینهٔ تست فناوری‌های جدید دانست. این کمپانی در طی ماه‌های گذشته نیز در برخی از موقعیت‌های مکانی خاص انجام تست کرونا به‌صورت خدمات سواره پرداخته است. این کمپانی همچنین اخیرا تأییدیه FAA را برای عرضه خواروبار و کالاهای اساسی با استفاده از پهپاد به در خانه‌ها دریافت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر