امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 99


امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 99

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آمار انتخاب رشته در کنکور 99 گفت: ساعت 24 امشب 5 مهرماه آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری سال 99 است.

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 99

فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۹ از دوم مهرماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و تاکنون از میان یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۶ نفر مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ شده‌اند تعداد ۱۶۶ هزار و ۹۳۴ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

وی افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۵ مهر ۹۹ فرصت دارند بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی، ۱۵۰ کدرشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: سامانه انتخاب رشته مجازی از ساعت ۱۶ امروز ۲ مهرماه در سایت سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان گروه‌های آزمایشی ۵ گانه می توانند با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) نسبت به انتخاب رشته مجازی اقدام کنند.

وی یادآور شد: همچنین ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۷ مهرماه ۹۹ ادامه دارد و تاکنون ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.

مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا