واکنش تند فرماندار به هتاکی به سمنانی ها


واکنش تند فرماندار به هتاکی به سمنانی ها

فرماندار سمنان از شکایت هتاک به سمنانی ها در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد پیش از این نیز ضمن تشویش اذهان عمومی به هتاکی به مردم این دیار پرداخته و فرمانداری در هماهنگی با دادستان سمنان امروز شنبه به طور رسمی از وی شکایت می کند.

دکتر سیدعباس دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دفاع از حقوق مردم سمنان وظیفه ذاتی و قانونی ما است و از همین رو در اسرع وقت در راستای دفاع از حقوق مردم از مجاری قانونی با این هتاکی و بی احترامی به مردم سرفراز استان برخورد خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مردم استان سمنان مردمی مومن،انقلابی و وطن دوست هستند افزود: مردم این استان در جریان دفاع مقدس با همه وجود از کیان کشور دفاع کردند به طوری که به نسبت جمعیت بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده و بیشترین جمعیت ایثارگری را به نسبت جمعیت داشته است.
فرماندار سمنان از جمع آوری مدارک مربوط به هتاکی یکی از شهروندان مازندرانی به مردم این استان خبر داد و اضافه کرد: این مدارک در اختیار مسوولان قضایی قرار گرفته تا از طرق قانونی با فرد هتاک که پیش از این نیز سابقه هتاکی و توهین به مردم استان را دارند، برخورد خواهد شد.
به گزارش ایسنا، دکتر دانایی فرماندار سمنان نسبت به هتاکی و توهین این شهروند شمالی به مردم سمنان واکنش شدید نشان دادو وعده داد: پیگیر حقوق مردم استان از مجاری قانونی باشد.
فرماندار سمنان در اطلاعیه ای به همین مناسبت که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده عنوان کرد: برخورد با این فرد هتاک مطالبه عمومی مردم این استان است.
دانایی در این آورده است:
نظر به انتشار یک کلیپ توهین آمیز از سوی فردی به نام .... که سابقه فراوان به جهت توهین به مردمان شریف استان سمنان به ویژه مرکز استان داشته و دارد و در کلیپ اخیری که از نام برده در فضای مجازی منتشر شده توهین و هتاکی وی به مردم سمنان باعث تشویش اذهان و موجب جریحه دار شدن خاطر شریف مردم این دیار کهن شده است لذا با توجه به خواست و مطالبه عمومی شنبه ۵ مهرماه ۹۹، تمامی مستندات و سوابق موجود در اختیار مراجع اداری ،قضایی و امنیتی و همچنین دادستان محترم مرکز استان قرار خواهد گرفت تا طبق قانون با هتاکی و توهین این فرد برخورد گردد
فرماندار سمنان ضمن دعوت از شهروندان استان به سعه صدر و اقدام از مجاری قانونی وعده داده است: مسوولان استان از راه های قانونی پیگیر حقوق مردم این استان خواهند بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی