منصوریان وارد تبریز شد


منصوریان وارد تبریز شد

تبریز-ایرنا- علیرضا منصوریان، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز بامداد روز شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی تبریز وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا، در حالیکه یک هفته از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور سپری شده است، اما وی به دلیل حضور در بازار نقل و انتقالات و با اجازه مالک باشگاه در تهران حضور داشت؛ منصوریان با پایان مهلت داده شده، به همراه سایر اعضای کادر فنی بامداد امروز وارد تبریز شد.

قرار است معارفه سرمربی جدید تراکتوری ها امروز در اولین جلسه تمرینی با حضویر اعضا و بازیکنان برگزار و سپس تمرینات رسمی این تیم برای شروع فصل آینده لیگ برتر آغاز شود.

مسئولان باشگاه تراکتور تبریز پس از کش و قوس های فراوان و از میان گزینه های مختلف همچون علی دایی، علی کریمی، مهدی تارتار، الکساندر نوری و فرهاد مجیدی در نهایت با علیرضا منصوریان ۴۹ ساله برای سرمربیگری این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به توافق رسیدند.

منصوریان از حدود ۱۲ سال قبل وارد عرصه مربیگری شده است و در تیم های پاس همدان، تیم ملی امید، نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان سابقه مربیگری دارد.

هواداران تراکتور که نسبت به تعلل باشگاه در خرید بازیکنان جدید انتقاد دارند، امیدوارند با حضور منصوریان در تبریز، مسئولان باشگاه در اسرع وقت وارد بازار نقل و انتقال بازیکن شده و نقاط ضعف تیم را برای حضور پرقدرت در فصل آینده پوشش دهند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته را با قهرمانی در جام حذفی و مقام چهارمی در لیگ برتر باشگاه های ایران به پایان برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل