نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان به رضایتمندی مردم منجر شد


نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک در اصفهان به رضایتمندی مردم منجر شد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک خودرو، صف‌های طولانی و تجمع صبح‌ها در مقابل مراکز تعویض پلاک کلانشهر اصفهان را حذف کرد و به رضایتمندی مردم منجر شد.

شیوع بیماری کرونا، فعالیت مراکز تعویض پلاک استان اصفهان را از هفدهم اسفند ۹۸ تعطیل کرد اما خدمات‌دهی این مراکز از ششم اردیبهشت امسال با تمهیداتی مانند تعویض پلاک بر اساس زوج و فرد بودن و افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک از سرگرفته شد با اینحال این موضوع با مسائلی مانند طولانی بودن صف‌های انتظار مواجه بود.

اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک با هدف رفع مشکلات موجود از بیست و نهم شهریور امسال در کلانشهر اصفهان آغاز شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته‌های گذشته مردم برای تعویض پلاک از حدود ساعت پنج صبح در صف منتظر می‌ماندند اما پس از اجرای طرح، این صف‌ها دیگر وجود ندارد و از طرفی فاصله گذاری اجتماعی در داخل مراکز بهتر رعایت می‌شود و تجمع نداریم.

رییس پلیس راهور اصفهان، اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک خودرو را از اتفاقات خوب در سال جاری عنوان و تاکید کرد: این موضوع از مهمترین مطالبه‌های مردم از پلیس راهور بود و اصفهان، دومین استان پس از تهران بود که برای اجرای این طرح، اقدام کرد.

محمدی با بیان اینکه از روز نخست اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک تا کنون هیچ مورد خدمات‌رسانی بدون نوبت اینترنتی نداشتیم، افزود: هنوز عده قلیلی از مردم که از نوبت‌دهی اینترنتی خبر ندارند به این مراکز مراجعه می‌کنند اما خدماتی به آنها ارایه نمی‌شود تا زمانیکه نوبت خود را بصورت اینترنتی دریافت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مالکان موتورسیکلت، تاکسی و وانت برای دریافت خدمات تعویض پلاک هنگام ثبت نام اینترنتی باید مرکز شماره ۲ کلانشهر اصفهان را انتخاب کنند، گفت: از مردم می‌خواهیم تا در زمان مشخصی که به آنها برای نوبت‌دهی اینترنتی اعلام شد در مراکز تعویض پلاک حضور یابند.

رییس پلیس راهور اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که برای تعویض پلاک دارای وکالتنامه هستند لازم است که ثبت نام اینترنتی تعویض پلاک را به روزهای پایانی اعتبار وکالت موکول نکنند تا فرصت کافی برای انتخاب تاریخ و ساعت نوبت خود داشته باشند.

محمدی با اشاره به اینکه پس از اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی، خدمات مراکز تعویض پلاک تغییری نکرده است، افزود: روزانه بطور متوسط بین ۹۰۰ تا یکهزار نفر از مراکز تعویض پلاک کلانشهر اصفهان خدمات دریافت می‌کنند.

وی ساعت کار مراکز تعویض پلاک اصفهان را از هفت تا ۱۴ اعلام و تاکید کرد که اجرای نوبت‌دهی اینترنتی باعث رضایتمندی کامل مردم شده است.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بطور میانگین روزانه ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن، تردد می‌کند؛ تمام شهرستان‌های استان اصفهان دارای یک مرکز و کلانشهر اصفهان دارای ۲ مرکز تعویض پلاک است.

مردم برای ثبت نام اینترنتی تعویض پلاک خودرو باید به سایت اینترنتی راهور rahvar۱۲۰.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت