زمین‌های بلااستفاده در کهریزک با کاربری ورزشی بهره‌برداری می‌شود


زمین‌های بلااستفاده در کهریزک با کاربری ورزشی بهره‌برداری می‌شود

شهرری - ایرنا - بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری با اشاره به کمبود سرانه ورزشی گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، زمین‌های بلااستفاده این بخش با کاربری ورزشی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

به گزارش روز شنبه بخشداری کهریزک امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان این بخش اظهار داشت: بخش کهریزک از ظرفیت ورزشی فراوانی در رشته‌های مختلف برخوردار است که تداوم این وضعیت مستلزم ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز و همچنین توسعه ظرفیت‌های ورزشی در بخش حرفه‌ای و همگانی است که باید در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

این مسئول سپس با اشاره به تاسیس خانه جوان در این بخش خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه ورزشکاری و قهرمانی در بخش کهریزک تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، زمینه ایجاد خانه جوان را در کنار خانه کشتی در این منطقه فراهم کنیم.

بابایی ادامه داد: مهمترین هدف از احداث خانه جوان ارتقا سطح مشارکت جوانان و هم افزایی این قشر در مسائل محلی و منطقه‌ای است تا بتوان با شکل‌گیری ادبیاتی مشترک از ظرفیت آن‌ها برای رشد و آبادانی بخش کهریزک استفاده کرد.

وی همچنین با تأکید بر افزایش سرانه ورزشی در روستاهای بخش کهریزک افزود: به جهت جلوگیری از هرگونه چالش و آسیب‌های احتمالی دهیاران باید هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز سالن‌های ورزشی تحت مدیریت دهیاری اقدام کنند.

بخشدار کهریزک یادآور شد: طبق تصمیم‌گیری صورت گرفته مقرر شد پیرامون شرایط و نحوه اعزام تیم‌های کشتی توابع به مسابقات استان یا کشور، نشستی تخصصی با کارشناسان و مسئولان استانی برگزار شود.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟